Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portret

Nog een plaat van een meid die nog nooit geposeerd had.
    Het littekentje laat ik staan.

Last edited by Lennert; 24 oktober 2009, 19:44.

Re: Portret

Heel proper!

Dat doorsnijden van de wenkbrauw... tja... hoort nog tot je expirementele fase zeker ?

Comment

I looooooooooooooooooooove it!
      www.pixation.be

Comment

nice shot, goeie belichting
        een vraagje: rechts boven aan de lip, is dat een klein litteken dat niet weg mocht of zo, want dat stoort me een klein beetje
        lekkere crop maar weer
        Mvg
        Ronny
        gewoon een canonneke

Comment

Knap
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

wow!

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Mooi licht, mooi bewerkt Dat zijn we van je gewoon.
              De wenkbrauw op het randje hé

Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

okay.. hier gaan we ... tromgeroffel

Lennert.. qua fotoshop zijn er maar 1 of 2 die dit niveau halen. Ik ga geen namen noemen en nee.. ik hoor daar niet bij Echt mega mooi.

Maar toch. dit plaatje is zooooo gelikt.. en toch laat je bewust het litteken staan. Prima keuze hoor, maar ik zou het zelf toch weghalen. En dit heeft niks te maken met iets wat bij het model hoort of niet. In mijn ogen past het niet bij deze eindafwerking. Maar goed, dat is een keuze natuurlijk en die respecteer ik.

Uitsnede heerlijk. Mag van mij persoonlijk zelfs nog 'scherper'.
                Nog een cm meer dus.

Ik weet niet welke lens je hier geschoten hebt, maar zelf vind ik haar hoofd toch te groot voor de rest van het beeld. Aan de andere kant is het ook wel weer uitdagend.
                Twijfel.

Al met al een heerlijk beeld weer
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

een voltreffer zou ik zeggen

grtjs

jk

Comment

Ik had het litteken ook laten staan, maar dan wel aan de tonende kant van de mond. Maw de andere kant van gezicht getoond en belicht, de kant mét litteken.
                    Dus het litteken opzettelijk gebruiken in het shot, zou zeer sterk beeld geweest zijn. Perfectie met imperfectie.... beetje softe versie United Colors of Benetton prentjes..

Nu is het half zichtbaar en lijkt het een slordigheid of poging tot half wegmoffelen...

Het plaatje zelf - schitterend. Kaaklijn die blijft doorlopen en een hals even uitnodigend als een hoofdkussen gevuld met veren. Prachtig geaccentueerd.

Alleen... de wenkbrauw...

Comment

Weerom een prachtplaatje. Het (harde) licht, de blik, de uitsnede, de compo... 't klopt allemaal.
                      Over het litteken... 't is makkelijk om er twee versies van te maken, ééntje met en ééntje zonder. Ik ben zelf een voorstander van dingen die eigen zijn aan de mens te laten zitten, maar toch moet men in het achterhoofd houden of dit hier de foto beter maakt. Het is iets dat opvalt, iets dat meespeelt, en de mate waarin dat gewenst is, moeten m.i. fotograaf en model in overleg bepalen. Het verandert op zich weinig aan deze mooie plaat, die heel veel andere sterke punten heeft.

Mvg

Chris

Comment

Zeer originele beelduitsnede en mooi belicht.Het litteken stoort mij totaal niet.Mooi gedaan.
                        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Prachtig portret!!! En vind vooral ook de kleuren zeer mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            okay.. hier gaan we ... tromgeroffel

Lennert.. qua fotoshop zijn er maar 1 of 2 die dit niveau halen. Ik ga geen namen noemen en nee.. ik hoor daar niet bij )
                            OFF Topic: een opmerking die kant noch wal raakt

ON Topic: Zalige plaat
                            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Heel mooi. De uitsnede is prima voor mij.

Kleine opmerking. De schaduw in de hals vind ik iets te veel, omdat het zo centraal is bij dit shot.

Comment

Working...
                              X