Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

##### Great Wall's #####

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ##### Great Wall's #####

    ...


    .

  • #2
    Re: ##### Great Wall's #####

    Een mooie van Maya.
    Dat is idd de mooiste kant van het kasteel
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: ##### Great Wall's #####

      great pica !!!!
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: ##### Great Wall's #####

        Mooi hoor!
        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: ##### Great Wall's #####

          mooie opname, maar die scherpe ondergrond en de wat wazige takken verwarren me een beetje.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: ##### Great Wall's #####

            Het lijkt wel een foto collage; de achtergrond, de takken en het model. Kan me Bouk's reactie dan ook voorstellen.
            De achtergrond, de muur, vind ik in vergelijk met de rest van de foto wel erg blauw van kleur; ik zou 'm wat warmer voorgesteld hebben. De scherpte is ook erg tegen het overscherpen aan, maar wellicht door het verkleinen?

            Desalniettemin vind ik het een gave foto. Prachtig.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: ##### Great Wall's #####

              Super!! Toch nog wat detail eruit kunnen halen hé

              Comment


              • #8
                Re: ##### Great Wall's #####

                Altijd die schreeuwende "klik op mij - klik op mij!" leestekens in die titels bij fotodan

                Ivm foto: mooi, zeker qua pose/blik.
                Maar de achtergrond niet. Nu beetje storend en verwarrend. Ofwel kies je een onopvallende achtergrond of maak je hem onopvallend door groot diafragma/afstand.

                Ofwel maak je hem goed scherp en deel van het beeld. Vind het nu persoonlijk geen één van de twee en ergens tussenin.

                Comment


                • #9
                  Re: ##### Great Wall's #####

                  Ik vind 'm helemaal af!!!
                  Zoals je weet heb ik helemaal niks met Gothic, maar deze is wel heel mooi!!

                  Leuk je weer ff gezien / gesproken te hebben gisteren.

                  Groetjes, Marius
                  Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: ##### Great Wall's #####

                    Hoezo "great walls"? ik zie nauwelijks walls vanwege die madam die er voor staat. Had je die niet even weg kunnen sturen ?

                    Trouwens, gelukstreffer natuurlijk, maar wel een verd.... mooie madam en nog een behoorlijk goeie foto ook. Volgende keer misschien eens proberen om madammen te fotograferen in plaats van muren. Gaat je duidelijk veel beter af

                    Groeten, Bert
                    Last edited by berto; 19 oktober 2009, 18:06. Reden: type foutje
                    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                    www.bertofotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: ##### Great Wall's #####

                      Altijd die schreeuwende "klik op mij - klik op mij!" leestekens in die titels bij fotodan
                      Absoluut niet Caleido,...gewoon wat persoonlijke kreativitijd,...maar misschien weet je niet eens wat dit woord betekend ?

                      Maar de achtergrond niet. Nu beetje storend en verwarrend. Ofwel kies je een onopvallende achtergrond of maak je hem onopvallend door groot diafragma/afstand.
                      Voor de zoveelste maal weer compleet naast de (technische) kwestie Caleido : ik heb hier diaf F 3,2 gebruikt, op 85 mm geshoot, en de achtergrond staat ongeveer 40 meter achter het model...

                      Ik kan natuurlijk ook steeds (heel gewoon en eenvoudig!) modellen in mijn studio shooten tegen een witte achtergrond, zo stoord er je niets ,
                      ja eigenlijk, waarom doe ik nog de moeite van op lokatie te gaan shooten

                      Allez, cheers!

                      D.

                      Comment


                      • #12
                        Re: ##### Great Wall's #####

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                        Absoluut niet Caleido,...gewoon wat persoonlijke kreativitijd,...maar misschien weet je niet eens wat dit woord betekend ?
                        Al die spellingsfouten... wat ben jij toch een grapjas, fotodan.

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                        Voor de zoveelste maal weer compleet naast de (technische) kwestie Caleido : ik heb hier diaf F 3,2 gebruikt, op 85 mm geshoot, en de achtergrond staat ongeveer 40 meter achter het model...

                        Ik kan natuurlijk ook steeds (heel gewoon en eenvoudig!) modellen in mijn studio shooten tegen een witte achtergrond, zo stoord er je niets ,
                        ja eigenlijk, waarom doe ik nog de moeite van op lokatie te gaan shooten
                        Mij stoort de achtergrond. Je moet daar zo geen lange dwaze in slachtofferrol draaiende uitleg aan geven of weer op de man gaan spelen. Zoals ik ook al veel moeten zeggen heb, probeer eens te leven met een mening van een ander, ipv direct met scherp terug te schieten elke keer.

                        Comment


                        • #13
                          Re: ##### Great Wall's #####

                          Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                          Ik vind 'm helemaal af!!!
                          Zoals je weet heb ik helemaal niks met Gothic, maar deze is wel heel mooi!!

                          Leuk je weer ff gezien / gesproken te hebben gisteren.

                          Groetjes, Marius
                          Kan dit helemaal beamen, leuk je ontmoet enz....

                          Maar vooral prachtige foto hoor

                          gr
                          Luc

                          Comment


                          • #14
                            Re: ##### Great Wall's #####

                            als de achtergrond er harder op zou gestaan hebben, zou dit enkel de aandacht van het model weg nemen, dit is een zeer mooie plaat in zijn totaliteit

                            grtjs

                            jk

                            Comment


                            • #15
                              Re: ##### Great Wall's #####

                              super... me like!

                              and de outfit is cool!!

                              modelleke ook trouwens...
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                              Comment

                              Working...
                              X