Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Britt VDD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Britt VDD



    Nog eentje van Britt eer ze de P-magazine haalde (toen was ze ook al heeeeel goed!)

  • #2
    Re: Britt VDD

    deze heeft een hoog babe gehalte maar ik heb het liever wat artistieker. Pose is net te gewoon. Blik en houding vind ik minder.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Britt VDD

      hey.. heb ik deze gemist?
      Ik hou wel van babe platen .. blik is toppie hiervoor. Maar de plaat mag van mij een nog hoger barbieshopgehalte hebben

      Voor de rest heel fraai
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Britt VDD

        Uitstraling ok, maar iets te rood voor mij.

        Comment


        • #5
          Re: Britt VDD

          pose en blik in orde denk ik, alleen.....dat ouderwets badpak doet echt wel afbreuk aan het "babe" gehalte zou wel niet misstaan 30 jaar geleden of zo....
          waarom een witte achtergrond? zelfgebruik is ook vaak een witte maar in deze is het niet mooi
          zoas eerder aangehaald idd iets te rood (enfin, zo zie ik het hier )
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Britt VDD

            vind eigenlijk alleen het koppie geslaagd.
            verkeerde pose aangenomen, zie bv de lijn vanaf onderkant borsten naar de buik.
            een frontshot had hier beter geweest dan dit zijaanzicht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Britt VDD

              Ik vind daar niets mis mee.De technische kant daar ga ik me niet over uitlaten. Ze kijkt wel een beetje gemaakt vind ik.Wat ik zie vind ik niet lelijk en dan bedoel ik de foto en model..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Britt VDD

                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                pose en blik in orde denk ik, alleen.....dat ouderwets badpak doet echt wel afbreuk aan het "babe" gehalte zou wel niet misstaan 30 jaar geleden of zo....
                waarom een witte achtergrond? zelfgebruik is ook vaak een witte maar in deze is het niet mooi
                zoas eerder aangehaald idd iets te rood (enfin, zo zie ik het hier )
                Witte achtergrond was op nadrukkelijke vraag van het model ; is trouwens professioneler dan menige andere achtergrond..
                Wat het badpak betreft , denk niet dat deze jongedame dit graag zou horen,veronderstel dat het badpak er nog eentje is van haar deelname aan MBB (maar dat was zeker geen 30 jaar geleden)

                Comment


                • #9
                  Re: Britt VDD

                  Vind de keuze van de witte achtergrond wel goed !!!

                  Kan het dat ze lingerie droeg onder het badpak ? Ik zie dat er precies doorkomen, da's wel jammer...

                  Foto vind ik absoluut ok, maar kan volgens mij een ietsje krachtiger worden door een kleine curve te gebruiken (kan je er ook wat meer contrast in steken)

                  Grtz. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment

                  Working...
                  X