Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

River Etive - Waterval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] River Etive - Waterval

    Een volledige dag is besteed om van Lochan Urr helemaal de Glen Etive, naar het begin af te rijden.(en een beetjes foto's gemaakt)
    Fantastisch mooie Glen, schitterende natuur, waar de herten zo nu en dan ook nog "in de weg" lopen.

    River Etive - Waterval.



    Alvast bedankt voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: River Etive - Waterval

    Mooi, sfeervol beeld.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: River Etive - Waterval

      Je gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
      Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien..Ook het mooi dorre gras geeft lekker contrast

      Klein dingetje...Staat daar nu iemand met een camera links in het beeld..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: River Etive - Waterval

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Je gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
        Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien.
        Ik wilde nog schrijven dat ik blij was water te zien en geen melk
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: River Etive - Waterval

          Ik ben er nog nooit geweest, maar ik kan me bij deze foto wel de ruwheid en grootsheid van het landschap voorstellen.

          Comment


          • #6
            Re: River Etive - Waterval

            Het is weer eens iets anders die onrustigheid van het ruwe water
            Voor de rest Johan heb ik een beetje een opgesloten gevoel in deze opname, ik wordt eigenlijk belemmert om verder te kijken in de opname door de zware rotsen
            Een hoger standpunt had hier zeker een meerwaarde geweest indien dat mogelijk was
            Sorry Johan voor de ditmaal negatievere reactie maar dat gevoel krijg ik bij deze opname

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: River Etive - Waterval

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Je gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
              Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien..Ook het mooi dorre gras geeft lekker contrast
              Helemaal mee eens, heel mooi
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: River Etive - Waterval

                Jos is in zijn nopjes en door de tijd zal hij ook even blij worden 'echt water' te mogen aanschouwen De foto verteld duidelijk de woestheid van de natuur aldaar en compo zit goed. Opmerkingen kan me tot in het oneindige maken op elke foto en misschien heeft Sieg hier wel een punt om de omgeving nog interessanter voor te stellen. Zoals steeds knap afgewerkt
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: River Etive - Waterval

                  de compo is naar mijn gevoel perfect en het lage standpunt ook. Voor water zou ik altijd door de knieen gaan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: River Etive - Waterval

                    Mooi qua opbouw en afwerking .

                    De dynamiek in het water spreekt mij ook aan: stromingen en stroomkracht goed weergegeven.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: River Etive - Waterval

                      Een paar hertjes op de foto had anders ook mooi geweest hoor Johan Op het linker rotsblok of op de rechter laagste helling bijvoorbeeld .
                      Mooie compo en lekker wild water maar je kent mij hé, voor mij mocht het water evengoed wat langzamer stromen.
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment

                      Working...
                      X