Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Struggle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Struggle

    Een bekend beeld van een bekende plek. Al plat gefotografeerd op diverse zeer mooie manieren. Ik wil er dan iets anders mee doen, een verhaal vertellen...vul zelf maar in

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: The Struggle

    Komt onaangekondigd uit het zand gekropen. Met zijn hoed nog op en jas nog aan heeft hij het indringende en opslorpende zand doorstaan en zal doelbewust met de voorliggende bouwstenen een nieuw leven opbouwen in deze grijze wereld. Heel goed van compo en sfeer
    Ik kan het ook niet verhelpen dat je van mij steeds 'hartjes' ontvangt
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: The Struggle

      Prachtige compo. Ook de afwerking met de donkere "drempel" kijkt lekker.
      Verscherping zou ik een tandje minder doen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: The Struggle

        gewoon super ,het grauwe in de foto bepaald mede de sfeer ,heel knap

        Comment


        • #5
          Re: The Struggle

          Ook al komt deze regelmatig voorbij, ik vind deze "versie" zeer geslaagd. Mooi gedaan.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: The Struggle

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Prachtige compo. Ook de afwerking met de donkere "drempel" kijkt lekker.
            Verscherping zou ik een tandje minder doen.
            Er is niet eens verscherping toegepast op dit beeld Johan. Enkel standaard verscherping voor export naar scherm. Ik heb te scherpe lenzen misschien. Nee dat is het niet . Als je het originele beeld op pixelniveau zou bekijken zou je aan de man zien dat hij zelfs een pak scherper mocht. Ik vermoed dat het sterke contrast hier voor heel wat verscherping heeft gezorgd maar dat contrast was dan weer iets dat ik nodig had voor deze foto.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: The Struggle

              Je bent absoluut geslaagd in je opzet. Je kijkt als het ware in de plaats van het beeld. Zwart/wit maakt het in dit geval alleen maar krachtiger. Ik denk wel dat je horizon nog een tikkeltje scheef staat
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: The Struggle

                zeer geslaagde versie van dit beeld.

                ik verzin er een verhaal bij van de laatste mens op aarde die toekijkt hoe de zee de ganse beschaving verzwolgen heeft.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: The Struggle

                  Mooie opname Kurt van de man met het hoedje, heel geslaagde omzetting ook
                  Hebben ze deze verplaatst misschien want toe ik er vroeger was stond deze niet op een golfbreker ?

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Struggle

                    Mooi met die gradient van onderen uit, zorgt voor nog meer sfeer... knap beeld
                    mvg Christophe

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Struggle

                      ja een hele mooie
                      knappe omzetting ook
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Struggle

                        Prachtig beeld (voor mij onbekende plek).

                        Comment

                        Working...
                        X