Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

on the rocks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] on the rocks




    bedankt voor het kijken, Geert.

  • #2
    Re: on the rocks

    Mooie locatie, ben zeker geen expert maar denk dat hier wel wat meer kan uitgehaald worden. Vind de persoon in beeld ook een beetje jammer, voegt volgens mij niets toe.

    Groeten Eric
    groeten Eric

    Comment


    • #3
      Re: on the rocks

      Vind hem prachtig - en de dame mag er zeker bij - is zelfs een plus voor mij
      Ze maakt het beeld persoonlijker en steekt goed af als silhouet
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: on the rocks

        Ik ben het eens met Peter dat de dame er zeker bij mag.

        Knap gedaan !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: on the rocks

          Mooie intrigerende compo met de dame op een goede plaats.
          Alleen "moet" je vanuit de dame beginnen te kijken. Vandaar opent zich een trechter naar de andere kant.
          Blauw geeft een kouder gevoel, maar ik denk dat een iets warmere afwerking een realistischer beeld toont.
          Last edited by Johan1956; 30 september 2017, 11:14.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: on the rocks

            Prachtige foto, dame maakt inderdaad de foto.
            Last edited by tcf; 30 september 2017, 11:49.

            Comment


            • #7
              Re: on the rocks

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooie intrigerende compo met de dame op een goede plaats.
              Alleen "moet" je vanuit de dame beginnen te kijken. Vandaar opent zich een trechter naar de andere kant.
              Blauw geeft een kouder gevoel, maar ik denk dat een iets warmere afwerking een realistischer beeld toont.
              Zo had ik het niet bekeken/gezien, begrijp het nu wel beter.
              groeten Eric

              Comment


              • #8
                Re: on the rocks

                Ik volg Johan in zijn commentaar. De dame is voor mij een beetje een storend element. In sommige composities is een mens in een landschap een toegevoegde waarde om de grootsheid te kunnen inschatten, da's hier niet van toepassing. Je had er meer kunnen uithalen.
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: on the rocks

                  Prachtig landschap. Mij stoort de vrouw helemaal niet en al zeker niet omdat je ook de voorgrond vrij prominent in het beeld meeneemt.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: on the rocks

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                    Ik volg Johan in zijn commentaar. De dame is voor mij een beetje een storend element. In sommige composities is een mens in een landschap een toegevoegde waarde om de grootsheid te kunnen inschatten, da's hier niet van toepassing. Je had er meer kunnen uithalen.
                    Mijn mening was toch echt anders. Geeft niet hoor, kan gebeuren.
                    Ik vind juist dat op de plaats van de dame, de foto mooi opent.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: on the rocks

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Mijn mening was toch echt anders. Geeft niet hoor, kan gebeuren.
                      Ik vind juist dat op de plaats van de dame, de foto mooi opent.
                      bedankt voor al de commentaren tot nu toe.
                      boeiend om de verschillende meningen ( en de interpretatie van de meningen ) te zien.
                      De dame in kwestie was er in elk geval blij mee om er bij te zijn.
                      Natuurlijk heb ik ook opnames ' zonder volk', maar vond zelf dat door de dame er in mee op te nemen een extra gevoel van 'meegenieten van het landschap' ontstaat.
                      Kwestie van kleuren : het was een avondopname en het licht boven de gletsjer was echt wel zeer blauw.

                      Ter vergelijking stuur ik er nu eentje zonder dame, maar met personen als referentiepunt om de schaal in te schatten ( in bootje) ( en in namiddaglicht).

                      bedankt om te kijken, Geert.

                      Last edited by geert62; 1 oktober 2017, 13:58.

                      Comment


                      • #12
                        Re: on the rocks

                        De hedendaagse fotografie ginder in het verre ... Er bij of er af heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik volg de maker en ook de omschrijving van Johan is duidelijk aangaande opbouw en sfeer.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: on the rocks

                          zeer interessante conversatie over deze foto die op en bijzondere plaats genomen werd.


                          Ik vind dat de dame in de foto wel een extra touch geeft aan de foto. Ben fan.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: on the rocks

                            Mooie vertellende opname, de persoon mee in beeld nemen is ideaal voor in een folder

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment

                            Working...
                            X