Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light is coming + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Light is coming + update

    Update




    Last edited by K.photo; 3 juli 2017, 06:18.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Light is coming

    Knap, vooreerst de omzetting maar ook de plaatsing van de elementen.
    Het licht was er al een beetje, en die meeuw is prachtig
    Het formaat is knap voor een pier vanuit dit standpunt.
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Light is coming

      Weer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
      Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
      De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Light is coming

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Weer een super moment hier te pakken hoor...Het licht en reflecties op het natte zand zijn erg mooi, en natuurlijk die meeuw die ook nog eens precies de juiste kant op kijkt..
        Het boeitje rechts zou ik persoonlijk wel wegshoppen...Heb je hier ook nog een variant met een kortere sluitertijd voor de lucht?
        De beweging in de lucht het voor mij nu net niet..Oftewel veel langere sluitertijd of gewoon kort houden..Maar kan smaak zijn natuurlijk..
        Bedankt Jos voor je comment. Het boeitje was inderdaad overbodig en heb ik meteen weggehaald, per ongeluk ook al de originele foto verwijderd maar het is een minieme aanpassing. De lucht zal zo moeten blijven want geen identieke plaat met andere lucht. persoonlijk vind ik het nog meevallen maar geef toe dat een nog langere sluitertijd misschien beter had geweest, maar of de meeuw er dan nog had geweest
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Light is coming

          de lucht is natuurlijk kwestie van smaak ,op deze manier wordt het beeld een beetje surrealistisch ,knappe compo en vooral die meeuw doet het hem , mooie omzetting ook

          Comment


          • #6
            Re: Light is coming

            Ja de up is beter, maakt het beeld toch nog iets rustiger.
            MVG. Hugo

            Comment


            • #7
              Re: Light is coming

              Mooie opname Kurt en door de gekozen uitsnede toont deze heel weids
              Omzetting is ook heel mooi uitgevoerd, zijn we gewend van jou
              Persoonlijk zou ik het lichte streepje rechtsboven wegclonen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Light is coming

                heel mooie opnmane, mooie indeling, meeuw, paviljoen en zon.
                ik zou er rechts durven een stukje afdoen.
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

                Comment


                • #9
                  Re: Light is coming

                  Heel mooie omzetting. Schitterend met die lichtstreep op het zand. De meeuw speelt zijn figurantenrol op een voortreffelijke manier.
                  Ik snap Jos zijn opmerking wel over de lucht. Ook het streepje.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Light is coming

                    Fijne plaat met licht getekend en dus knap van sfeer en verdeling, doch voor de balans mag er rechts een stukje af
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Light is coming

                      Bedankt allen om te kijken en te reageren. Ik heb jullie suggesties ter harte genomen en nog een upje geplaatst (stukje rechts af en streepje weg)
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Light is coming

                        update is al beter, maar met een stukje eraf bedoelde ik een heel stuk eigenlijk
                        ongeveer 1/5 à 1/4
                        rechterkant heeft geen meerwaarde en de foto zal nog steeds een weids beeld geven.
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

                        Comment


                        • #13
                          Re: Light is coming

                          Update is zeker weer een stap naar boven.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Light is coming

                            Bedankt voor de update Kurt...Zonder de boei en inderdaad ook het streepje rustiger geworden..
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment

                            Working...
                            X