Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wild + update

    Close ups van dit machtige dier zullen wel verschijnen in het desbetreffende onderdeel op het forum. Voor mij primeert hier het geheel met het landschap vandaar mijn keuze om deze foto hier te plaatsen

    update (warmere afwerking)


    Origineel

    Last edited by K.photo; 17 september 2015, 06:25.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Wild

    Een heel mooi beeld, alleen spijtig dat er tussen linker en rechter deel een kleurverschil is, door verschillende bewerking van twee foto's?

    Comment


    • #3
      Re: Wild

      Vreemd ik heb links niet anders bewerkt dan rechts. bedoel je met het kleurverschil de witbalans?
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Wild

        Ik heb een duidelijk kleurverschil rechtsboven voornamelijk in de bosrand.

        Comment


        • #5
          Re: Wild

          Zeer mooi beeld van dit prachtige Hert..Hou wel van dieren met wat leefomgeving, erg knap geschoten..
          Kleurverschil lijkt me te komen door de telelens, de achtergrond krijgt dan snel een blauwige waas overdag, en voor mij zeker niet storend..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Wild

            Schitterend plaatje hoor Kurt
            Mooi in z'n omgeving geplaatst
            Persoonlijk had ik 'm iets warmer afgewerkt waardoor dan ook weer de kleuren van de heide er beter zullen uitkomen
            Maar je titel "wild" strookt niet echt met de werkelijkheid hé

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Wild

              Dat is op een mooi moment geschoten. De beperkte scherpte vind ik ook heel fraai.
              Uitgaande van kleur van de dennen, zou ik ook een iets warmere afwerking denken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Wild

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Schitterend plaatje hoor Kurt
                Mooi in z'n omgeving geplaatst
                Persoonlijk had ik 'm iets warmer afgewerkt waardoor dan ook weer de kleuren van de heide er beter zullen uitkomen
                Maar je titel "wild" strookt niet echt met de werkelijkheid hé

                grts
                Sieg
                Bedankt voor de comment
                Bwa hangt ervan af hoe je de titel opvat hé, het blijft (groot)wild, maar of je de Hoge veluwe echt wildlife kan noemen dat is natuurlijk iets anders . Een warmere afwerking zou ook niet meer echt met de slechte weersomstandigheden van die dag stroken maar het kan de foto misschien net ietsje meer geven. Ik bekijk het is in mijn donkere kamer. Grtz Kurt
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment

                Working...
                X