Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kangos (Zweden)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kangos (Zweden)

    Hoi allemaal,
    Dit is mijn allereerste post op dit subforum. Hopelijk kan het jullie bekoren

    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

  • #2
    Re: Kangos (Zweden)

    Prachtig beeld.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Kangos (Zweden)

      Erg mooi...
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Kangos (Zweden)

        Mooie foto! Er zit niet heel veel detail in het noorderlicht, was dat ook echt zo, of komt dit bijvoorbeeld Door de lange sluitertijd? De foto heeft verder een prima vlakverdeling, maar ik denk dat het beeld nog wat spannender wordt als je wat dichter op het bos was gaan staan. Op die manier komen de voorste bomen meer in beeld en tekenen ze meer individueel af tegen de lucht. Er komtdan ook meer diepte in de foto.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Kangos (Zweden)

          Natuurverschijnsel mooi vastgelegd. Ik denk dat Mark wel een punt heeft.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Kangos (Zweden)

            Bangelijk mooi !!!!

            Comment


            • #7
              Re: Kangos (Zweden)

              Héél knap !

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Kangos (Zweden)

                How to make an entrance...

                Mooi hoor...
                Toppertje...

                Mvg
                Bert

                Comment


                • #9
                  Re: Kangos (Zweden)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                  Mooie foto! Er zit niet heel veel detail in het noorderlicht, was dat ook echt zo, of komt dit bijvoorbeeld Door de lange sluitertijd? De foto heeft verder een prima vlakverdeling, maar ik denk dat het beeld nog wat spannender wordt als je wat dichter op het bos was gaan staan. Op die manier komen de voorste bomen meer in beeld en tekenen ze meer individueel af tegen de lucht. Er komtdan ook meer diepte in de foto.
                  soms had je momenten dat er heel veel detail in het noorderlicht zat. andere momenten was het dan weer waarneembaar als een groene gloed. op het moment van deze foto was het noorderlicht niet aan het dansen en dus waarneembaar als een groene gloed.
                  natuurlijk is het ook wel zo dat we hier met een sluitertijd van 30 seconden zitten. als het noorderlicht echt heel sterk was kon de sluitertijd wel wat sneller gezet zetten worden maar hier was het noorderlicht relatief zwak.
                  een pessimist is een optimist met ervaring.
                  Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                  Pentax k-3II en nog meer glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kangos (Zweden)

                    Bedankt voor je toelichting Martijn! Ik heb zelf nog nooit Noorderlicht gezien, dus was ook wel benieuwd hoe het eea. in elkaar stak... Thanks!
                    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kangos (Zweden)

                      vind ik toch heel erg mooi hoor!
                      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                      Comment

                      Working...
                      X