Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

    Op 8 maart organiseert de Vlaamse overheid een luchtvaartdag.
    Ook op hun eigen site heerst momenteel nog altijd radiostilte...
    Misschien zijn er onder jullie insiders die wél al méér weten...

    Alle info is welkom.

    grtn
    Dré

  • #3
    Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

    Die had ik ook al gelezen.
    Mijn vraag situeert zich echter vooral rond:

    Wat mogen we die dag verwachten?
    Welke toestellen mogen we verwachten, enzovoort.

    Comment


    • #4
      Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

      Ik vrees dat het voor luchtvaart enthousiasten en spotters niet veel zaaks gaat zijn.
      Hoe kan je nu op alle vliegvelden samen dezelfde Spitfires, Walter Extra's en leuke Red Bull evenementen organiseren ?
      'k Denk dat het vooral een "praatprogramma" gaat zijn.
      Maar meer weet ik er ook niet van.
      Last edited by Skitch; 28 januari 2014, 19:37. Reden: Maar meer weet ik er ook niet van.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #5
        Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

        Alhoewel...
        Van één toestel weet ik wél al zéker dat het langskomt, hoor!

        Comment


        • #6
          Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

          Wat het ook is/wordt. Ik hoop dat het een succes word.
          Onze Vlaamse luchthavens kunnen wel wat steun en (positieve) aandacht gebruiken.
          We zijn er al zoveel kwijt.....
          Aan de andere kant van de taalgrens doen ze het beter op dat gebied.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #7
            Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

            Luchtvaartdag. 8.518 vind-ik-leuks. De Luchtvaartdag van 22 april 2017 was met 33.000 bezoekers een groot succes! Dank voor jullie talrijke opkomst. Het is nog niet duidelijk of en in welk jaar een...
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment


            • #8
              Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

              Lief dat jullie mee helpen zoeken op het net hoor, maar dat had ik ook al gedaan.

              Omdat ik ook niks méér vond had ik nu mijn "laatste hoop" gevestigd op enkele adepten hier op BD.

              Comment


              • #9
                Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Omdat ik ook niks méér vond had ik nu mijn "laatste hoop" gevestigd op enkele adepten hier op BD.
                I could tell you but then I'd have to kill you.

                Ik weet meer maar donderdag is er nog een vergadering.
                Geruchten: dreamliner (JAF), C130, F16 (wordt gebracht op een vrachtwagen omdat operationele F16 "classified" zou zijn)
                Dit voor Zaventem.

                Brochure van een 50-tal blz is klaar en site komt eerstdaags live.

                Wat mij betreft zijn ze met alles rijkelijk laat.

                BTW: officiele site.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #10
                  Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                  Wie richt een eventuele SD in ? Gezien hier toch enkele insiders zou daar toch iets in moeten zitten ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #11
                    Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                    BTW luchtvaartdag.be komt op 8/2 online, slechts een maand op voorhand.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #12
                      Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                      Er zal (zeker voor Zaventem) op voorhand een een tijdstip moeten opgegeven worden wanneer je de expo komt bezoeken. Er mag maar een beperkt aantal personen tegelijk in de hangar (brandveiligheid).
                      Ook parkeergelegenheid is beperkt en men hoopt dat de meeste bezoekers het openbaar vervoer zullen nemen.

                      Op de rest van de info (brochure e.d.) is nog een embargo.. sorry..
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #13
                        Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                        Update...

                        Het volgende gaat over Zaventem, de andere locaties heb ik geen zicht op.
                        Er zijn problemen met de website
                        Waarschijnlijk komt een deel van de site weldra online. Eigenlijk staat ze al online maar dan op een developers deel (niet zichtbaar zonder de juiste URL te kennen).
                        Wat er gaat op staan is een overzicht van de exposanten en ziet er hetzelfde uit als de brochure (27 Blz voor alle locaties als er niet aan veranderd werd).
                        Je zal op de website moeten inschrijven en een bezoekuur moeten aangeven. Er mogen maar xxx mensen gelijk binnen en dus moeten de bezoekers verdeeld worden over de hele dag. Afhankelijk van je gereserveerde tijdstip zal je een bepaalde kleur armband (festivalbandje) krijgen zodat bij overbevolking een bepaalde kleur kan gevraagd worden te vertrekken.
                        Inkom 5 Euro (inclusief drankje). Er is (beperkt) parking.

                        Zoals gezegd, mogelijk dreamliner JAF te bezichtigen. F16 sim zal ook aanwezig zijn.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #14
                          Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                          De site is (deels) online. De brochure kan gedownload worden.
                          Het deel om te reserveren is nog niet bereikbaar.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #15
                            Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                            Dat is een stevige brochure.
                            Het is mooi om zien dat er veel gebeurd op luchtvaartgebied in Vlaanderen.
                            'k Verschiet ervan dat er zoveel luchtvaartgerelateerde bedrijven zijn.
                            Het wordt hier moeilijk kiezen voor mij: Wevelgem of Oostende/Brugge ?
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment

                            Working...
                            X