Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de branding.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de branding.

    (NSFW ivm pose...)



    Warm en koud samengebracht.

  • #2
    Re: In de branding.

    Voor mij persoonlijk een van de mindere uit je tot nu toe getoonde exemplaren. Ik hoop dat je me niet verkeerd interpreteert, maar mijn blik wordt iedere keer naar haar slip toe getrokken. Ik zie voor de rest "niks interessants genoeg" om mijn blik ergens anders naartoe te sturen.

    Comment


    • #3
      Re: In de branding.

      Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
      Voor mij persoonlijk een van de mindere uit je tot nu toe getoonde exemplaren. Ik hoop dat je me niet verkeerd interpreteert, maar mijn blik wordt iedere keer naar haar slip toe getrokken. Ik zie voor de rest "niks interessants genoeg" om mijn blik ergens anders naartoe te sturen.
      Ik volg

      Comment


      • #4
        Re: In de branding.

        Oorspronkelijk geplaatst door FotoMorgana Bekijk bericht
        .....

        Warm en koud samengebracht.
        dat wordt lauw net als deze opname.
        -----
        geen succes hoor.
        had je model zand in haar ogen..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: In de branding.

          Deze is eerlijk gezegd zo bedoeld om de nadruk daar te hebben.
          Het is op die manier een erotische getinte foto eigenlijk.
          hmm valt niet mee zo te horen..

          Comment


          • #6
            Re: In de branding.

            Oorspronkelijk geplaatst door FotoMorgana Bekijk bericht
            Het is op die manier een erotische getinte foto eigenlijk.
            Spijtig genoeg vind ik 'm ook daar niet sterk genoeg voor. Ik zou (met alle respect) het eerder met een ander woord omschrijven, maar dat ga ik voor mezelf houden.

            Comment


            • #7
              Re: In de branding.

              Andere foto's waren sterk, maar deze foto lijkt me geschoten tussen twee poses in.
              Ook al was dit niet de bedoeling, dat gevoel heeft het me wel.

              Comment


              • #8
                Re: In de branding.

                Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                Spijtig genoeg vind ik 'm ook daar niet sterk genoeg voor. Ik zou (met alle respect) het eerder met een ander woord omschrijven, maar dat ga ik voor mezelf houden.
                Met alle respect en ik hoop dat je het niet verkeerd interpreteert, maar jij wil alleen maar beledigen spyder. En daar heb ik ook een woord voor... Ik zal het maar voor mezelf houden

                Comment


                • #9
                  Re: In de branding.

                  Hoewel het afwijkt van de andere duidelijk geposeerde beelden, is het toch wel de bedoeling geweest. Ik vraag het model een bepaalde handeling te doen (traagjes) zodat ik tussendoor enkele shots kan maken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: In de branding.

                    Nog eens een algemene verduidelijking
                    Het is eigenlijk gebaseerd op één van mijn favoriete werken van Toulouse-Lautrec:



                    Als hij dat al kon maken in 1889 zou je niet zo een ophef verwachten (zie spyder) anno 2013 voor mijn foto.... maar ja 2013 is niet zo lang na 1889 zo blijkt.

                    Sorry voor het shockeren van sommige kijkers dus.

                    Comment


                    • #11
                      Re: In de branding.

                      Oorspronkelijk geplaatst door FotoMorgana Bekijk bericht

                      ....zou je niet zo een ophef verwachten (zie spyder) anno 2013 voor mijn foto.

                      Sorry voor het shockeren van sommige kijkers dus.
                      Wees gerust, zo snel ben ik niet geshockeerd hoor. (Je gaat toch ander serieus materiaal moeten plaatsen om mij te shockeren :P) Ik kan nogal veel hebben

                      Maar een foto moet me grafisch iets zeggen, het moet me een "verhaal" vertellen,...... er moet "iets" inzitten. In het schilderij (en bvb ook in je eerdere geplaatste afbeedlingen) kan ik zonder veel moeite het erotische, sensuele wel zien,...... en dat vind ik totaal niet terug in je laatste foto.

                      Comment


                      • #12
                        Re: In de branding.

                        Ik vind hem niet erotisch of sensueel of nsfw.
                        Gewoon een snapshot (voor mij dan).
                        Als ik dan het kunstwerk zie waarop het gebaseerd is, geeft dat wél de sfeer die je beschrijft.
                        Maar daar is de setting, de styling, de pose en de hoek van de kijker ook heel anders.
                        Ik snap niet heel goed hoe je dit geprobeerd hebt terug te brengen in de foto die je post.
                        Ze lijkt me gewoon haar haren naar achter te gooien?
                        www.minnev.be
                        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: In de branding.

                          OK.
                          Ik begrijp dat ik niet zal slagen in mijn opzet met dit.

                          Comment


                          • #14
                            Re: In de branding.

                            I love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: In de branding.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Herman17 Bekijk bericht
                              I love it
                              Bedankt Herman! Ik ben blij dat er toch ook nog een positieve noot te horen is!

                              Comment

                              Working...
                              X