Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wit Hallerbos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wit Hallerbos



    was iets te vroeg vr het mooie paars, maar dit witte tapijt heeft toch ook iets vond ik



    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Wit Hallerbos

    hehe eens geen paars hallerbos!!
    Vind hem knap, maar de achtergrond leidt me net iets teveel af/te druk. iets minder scherptediepte zou ik beter gevonden hebben denk ik.
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Wit Hallerbos

      Volgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.

      Comment


      • #4
        Re: Wit Hallerbos

        Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
        Volgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.
        Je zal daar geen bloemetjes vertrappelen want je moet op de weg blijven in dit mooie Hallerbos.
        Mooie foto, toffe benadering.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Wit Hallerbos

          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Volgens mij vertrappen daar een massa fotografen de bloemmetjes Prachtig standpunt ingenomen. Ik vind juist de keuze voor wat meer scherptediepte een goede keuze, die de dieptewerking juist hier een meerwaarde geeft.

          ik zeker niet, 'k ben mooi langs de kant gebleven. 't zou kunnen maar denk dat de meeste toch ergens respect vr de natuur hebben.
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Wit Hallerbos

            Mooi wit tapijt.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Wit Hallerbos

              Inderdaad en heel ander hallerbos Ingrid maar daarom zeker niet minder mooi
              Groetjes
              Luc
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #8
                Re: Wit Hallerbos

                heel knap gedaan Ingrid ,is eens iets anders dan het blauwe ,ook de DOF vind ik ok

                Comment


                • #9
                  Re: Wit Hallerbos

                  Heel mooi...Leuk om het eens zo te zien, compo ook erg goed met die dikke stam links in beeld.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wit Hallerbos

                    Schitterende opname Ingrid en eens totaal uit te toon vallend, knap gedaan !

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X