Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bird on a wire

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bird on a wire

    wie kent de soort?


    f5,6
    1/640
    iso400
    400mm





    Last edited by Frie01; 28 oktober 2012, 09:35.
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

  • #2
    Re: bird on a wire

    staat er mooi op.
    vraagje, achtergrond nadien vervaagd?
    tis een beetje ruisig of heb ik dat mis.
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: bird on a wire

      natuurlijke achtergrond, idd een beetje ruis maar ik dacht niet te
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: bird on a wire

        Jullie noemen dat een beetje ruis...... voor mij is dat héééééél veel ruis.
        Rap eens de probeerversie van Noiseware downloaden en je gaat niet weten wat je ziet nadat deze er gepasseerd is.
        Een beetje ruisig..... man, man, man, komaan zeg, ik neem aan en ik hoop alleszins dat dit om te lachen was .

        Mocht je twijfelen, dit is dezelfde zonder ruis.

        Groetjes
        Last edited by Guest17; 27 oktober 2012, 18:39.

        Comment


        • #5
          Re: bird on a wire

          Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          natuurlijke achtergrond, idd een beetje ruis maar ik dacht niet te
          Ik denk ook niet dat het TE is.
          tenminste het stoort mij niet

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Een beetje ruisig..... komaan zeg, ik neem aan dat dit voor te lachen was .
          Daarom vroeg ik ook of het nadien bewerkt was.
          Misschien was het de bedoeling wel van de fotograaf
          Last edited by Sportsterpeke; 27 oktober 2012, 18:38.
          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

          Comment


          • #6
            Re: bird on a wire

            Mij stoort ruis ook enorm, dit vind ik ook echt veel, persoonlijk doe ik mijn bril af en
            plak ik op mijn scherm om mijn foto te controleren haha.
            Maar nu heb ik wel een vraag van Noiseware, als ik in gimp ontruis, verlies ik altijd
            scherpte, daarom dat ik apart selecteer, en dan zo ontruis door te vervagen.
            Is dat dan niet nodig met Noiseware??

            OT Vind deze foto zeker niet slecht hoor, wèl jammer van de ruis, maar dat is al gezegd.
            Vind hem boven wat donker en jammer het paaltje schuin staat maar da's maar een detailke.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: bird on a wire

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Mij stoort ruis ook enorm, dit vind ik ook echt veel, persoonlijk doe ik mijn bril af en
              plak ik op mijn scherm om mijn foto te controleren haha.
              Maar nu heb ik wel een vraag van Noiseware, als ik in gimp ontruis, verlies ik altijd
              scherpte, daarom dat ik apart selecteer, en dan zo ontruis door te vervagen.
              Is dat dan niet nodig met Noiseware??

              OT Vind deze foto zeker niet slecht hoor, wèl jammer van de ruis, maar dat is al gezegd.
              Vind hem boven wat donker en jammer het paaltje schuin staat maar da's maar een detailke.
              Ik gebruik Noiseware Professional Jill, maar ik geloof dat er ook een gratis of probeerversie bestaat.
              Hoe het spul werkt weet ik niet, maar ik sta telkens versteld van het resultaat. De ruis wordt weggehaald zonder dat je noemenswaardig aan scherpte inboet.
              Je kan instellen, portret, landschap, full noise reduction.... en zo veel meer.
              Met dit progje behoort ruis in een foto tot het verleden.
              Echt een aanrader, maar ja.... je kent dat hé van die kaars en die bril en de uil.....enz.
              Soms schrijf je het hier honderd keer ..... en toch zonder enig resultaat. Maar ja wie ben ik om iemand er toe aan te zetten om.......
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: bird on a wire

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik gebruik Noiseware Professional Jill, maar ik geloof dat er ook een gratis of probeerversie bestaat.
                Ben bezig met de pro-download, want ben wel eens benieuwd, maar moet alles uitpakken
                en zo, ben der geen kei in. Voorlopig lukt het nog niet. Ga nog een beetje sleutelen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Soms schrijf je het hier honderd keer ..... en toch zonder enig resultaat.
                Ja elk zijn eigen ding zeker, dat is zo he, ik luister ook niet altijd... en we zeggen allemaal zo veel...
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: bird on a wire

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik gebruik Noiseware Professional Jill, maar ik geloof dat er ook een gratis of probeerversie bestaat.
                  Hoe het spul werkt weet ik niet, maar ik sta telkens versteld van het resultaat. De ruis wordt weggehaald zonder dat je noemenswaardig aan scherpte inboet.
                  Je kan instellen, portret, landschap, full noise reduction.... en zo veel meer.
                  Met dit progje behoort ruis in een foto tot het verleden.
                  Echt een aanrader, maar ja.... je kent dat hé van die kaars en die bril en de uil.....enz.
                  Soms schrijf je het hier honderd keer ..... en toch zonder enig resultaat. Maar ja wie ben ik om iemand er toe aan te zetten om.......
                  Groetjes
                  Lijkt me inderdaad interessant maar de 'Noiseware Community Edition 2.6.0.1' is helaas NIET compatible voor de iMac gebruikers onder ons..!
                  Groeten
                  Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                  Comment


                  • #10
                    Re: bird on a wire

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Jullie noemen dat een beetje ruis...... voor mij is dat héééééél veel ruis.
                    Rap eens de probeerversie van Noiseware downloaden en je gaat niet weten wat je ziet nadat deze er gepasseerd is.
                    Een beetje ruisig..... man, man, man, komaan zeg, ik neem aan en ik hoop alleszins dat dit om te lachen was .

                    Mocht je twijfelen, dit is dezelfde zonder ruis.

                    Groetjes
                    indedaad heel wat beter volgens mij maar ja wie ben ik hé
                    mvg jako
                    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                    jako

                    Comment


                    • #11
                      Re: bird on a wire

                      Oorspronkelijk geplaatst door 550Dave Bekijk bericht
                      Lijkt me inderdaad interessant maar de 'Noiseware Community Edition 2.6.0.1' is helaas NIET compatible voor de iMac gebruikers onder ons..!
                      Groeten
                      Heb je je al eens verdiept in DxO ?
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: bird on a wire

                        mooie foto
                        en nog beter ontruisd
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: bird on a wire

                          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                          mooie foto
                          en nog beter ontruisd
                          Hier volg ik, Wilfried. De vogel staat er zeer mooi op!
                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: bird on a wire

                            Knap shot. De ruis stoort me niet zo erg op de originele. De update vind ik wel beter.

                            En bedankt voor de tip ivm noiseware, moet ik zeker eens bekijken.
                            Groetjes,
                            Dominic

                            Comment


                            • #15
                              Re: bird on a wire

                              update geplaatst, Djivan bedankt voor de tip en de subtiele aanbreng
                              mvg Wilfried

                              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                              Comment

                              Working...
                              X