Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plons

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plons

    Naar aanleiding van de prachtige foto's van deze topic heb ik ook mijn oude aquarium boven gehaald. Vullen met water, en de koelkast plunderen. Dit is (volgens mij) de mooiste foto. Maar aangezien mijn mening alleen niet genoeg is, vraag ik die van jullie ook . Bedankt op voorhand!

    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

  • #2
    Re: Plons

    Qua scherpte en sprankeling vind ik hem goed, daarom des te jammer dat de tomaatjes links zijn afgesneden.

    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Plons

      Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
      daarom des te jammer dat de tomaatjes links zijn afgesneden.
      Is inderdaad jammer. Anders had dit een leuk beeld geweest.

      groetjes,

      Comment


      • #4
        Re: Plons

        Ik moet toegeven, moesten de tomaatjes er volledig hebben opgestaan had het beter geweest. Maar in deze foto heb ik ze speciaal een stuk uit het beeld laten vallen omdat je anders een te open beeld kreeg. Met andere woorden, het zag er dan zo simpel uit... product in het midden, sprankeling er boven, en klaar. Op deze manier valt (bij mij toch) mij oog meteen op de tomaten (ligt waarschijnlijk ook aan de kleur maar toch).
        Ik ga het een van de dagen nog eens proberen (het is toch vakantie) en dan zal ik eens ze in het midden van het beeld laten vallen, kijken wat dat dat oplevert.
        Toch al bedankt voor jullie reacties!
        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

        Comment


        • #5
          Re: Plons

          'k zou eens proberen met één tomaatje
          en het groene kroontje op de tomaat zorgt voor een extra kleur in de foto, dus al dat zichtbaar zou zijn vind ik dat een pluspunt
          Bekie
          Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer

          Comment

          Working...
          X