Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tartan Wall

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tartan Wall



    alle opmerkingen welkom
    Bekie
    Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer

  • #2
    Re: Tartan Wall

    Het tafereeltje daar beneden op de tafel vind ik verwarrend, ik vraag me af wat dat nu te betekenen heeft, dat geplooide kaartje waarvan ik niets kan lezen, dat opengeslagen boek waarvan ik de inhoud niet kan zien, dat ding (kaartje?) achter het boek. Alleen de kaars is duidelijk, maar wat heeft ze te vertellen in relatie tot de andere objecten?
    Ik bedoel: je had daar een duidelijker tafereel kunnen plaatsen op de tafel. Nu is het verwarrend en dus nietszeggend.
    Kleurtemperatuur is wel gezellig.

    Comment


    • #3
      Re: Tartan Wall

      't is eigenlijk een snapshot van in een restaurant. ik heb niets aan de setting veranderd.
      Bekie
      Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer

      Comment


      • #4
        Re: Tartan Wall

        de foto is inderdaad niet "af": de schikking/voorwerpen op de tafel had wel beter gekund. Maar gezien het feit dat dit geen geplande foto is, begrijpelijk.
        ik betrap mezelf in elk geval dat ik blijf kijken naar de foto als je kan eens teruggaan en iets aan de tafel doen?

        (gezien de titel had ik wel een heel aantal schotten in kilt op een rij verwacht )
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

        Comment


        • #5
          Re: Tartan Wall

          had net iets meer ruimte aan de onderkant mogen hebben.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Tartan Wall

            je hebt een punt, bouk

            en 2, ik ben meer voor foto's van "het leven zoals het is", weetjewel
            als je van dit soort foto's zelf een compositie moet samenstellen, wat is dan nog de waarde van de foto ? als dit een compleet zelf gefabriceerde samengestelde foto moest zijn, wat is dan nog de bedoeling ?
            (start ik hier een discussie? )
            Bekie
            Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer

            Comment


            • #7
              Re: Tartan Wall

              Ik vind het qua sfeer zéker iets hebben, vooral de bovenste helft van je foto spreekt me echt aan.
              Maar, voor mij is er net iets te veel middenruimte waar er niks gebeurt. Ik keek spontaan eerst naar de lamp, en dan naar beneden, en verder naar beneden,... en dan is er pas het tafeltje (dat ook een klein beetje te weinig licht krijgt). Waar eigenlijk het zwaartepunt van de compositie moet liggen is er enkel muur.
              Misschien was 1 stapje naar achter met een beetje extra ruimte boven de lamp en vanonder aan het tafeltje net iets beter geweest...
              Nikon D100 + nikon AF-S 105mm f2.8 + nikon AF-S 28-70mm f2.8 + nikon 80-200mm f2.8 + nikon 50mm f1.8

              Comment

              Working...
              X