Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hekkenwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hekkenwerk






    http://www.koentje1950.blogspot.com/

    nikon D80, nikon 501, nikon 601, nikon 70-300, nikon 35-80, tamron 28-75, sigma 28-105, vivitar 19-35, vivitar 105 macro,sigma 14mm
    Last edited by koen1950; 22 januari 2009, 08:53.

  • #2
    Re: Hekkenwerk

    Deze reeks zegt me totaal niks.
    Waarom fotografeerde je dit?

    groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Hekkenwerk

      Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
      Deze reeks zegt me totaal niks.
      Waarom fotografeerde je dit?

      groeten
      heb dat hier toch ook al gezien
      en waarom, kan je hier van veel foto's afvragen die goede kritiek hebben,
      ik fotografeerde dat om dat ik het mooi vond .

      Comment


      • #4
        Re: Hekkenwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
        ik fotografeerde dat om dat ik het mooi vond .
        Dat komt bij mij dan niet over, sorry.


        groeten
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Hekkenwerk

          Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
          Dat komt bij mij dan niet over, sorry.


          groeten
          ja dat kan he, ik zie ook niet alle foto's graag die hier gepost worden, hoeft ook niet

          Comment


          • #6
            Re: Hekkenwerk

            Koentje, als ik je een tip mag geven lees dan eens dit topic door a.u.b.
            http://forum.belgiumdigital.com/f6/a...en-245091.html
            Misschien dat je dan begrijpt wat men bedoelt met dagelijks posten om maar wat op BD te kunnen zetten, dit is niet persoonlijk bedoelt maar het is wel een typisch voorbeeld van platen die NIET in showcase thuishoren. (zeker dan in mijn ogen)
            Helaas worden dit soort plaatjes nog steeds teveel geplaatst hier en dat maakt het forum tot een kwalitatief minder interessant forum dan wat het was.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Hekkenwerk

              De plaatjes zijn een beetje "banaal", daarom spreken ze niet zo aan...

              Je schrijft dat je dergelijke foto's hier (in SC) al hebt gezien. Dat kan.
              En dan zijn er twee mogelijkheden : ofwel waren ze ook niet bijzonder boeiend (wat de laatste tijd wel meer gebeurt), ofwel toonden ze ook "hekkenwerk" maar dan op een andere manier... Ik probeer het uit te leggen.

              Fotografie is vooral "kijken" en nadenken hoe je een bepaald onderwerp boeiend en/of verrassend kan in beeld brengen. Camerastandpunt, licht, cadrage en compositie zijn enkele elementen waarmee je kan spelen, waarmee je kan variëren...
              Deze hekken zijn echt wel boeiende onderwerpen, maar hoe je ze toont is wat saai... Heel close en centraal in beeld, hard en oninteressant licht, gewoon camerastandpunt.
              Ga eens terug (als je kan). In avondlicht, in mist, tegenlicht, enz... Zoek een interessanter compositie, probeer wat meer van de omgeving mee te geven. Zoek, kijk en experimenteer. Wedden dat je terug komt met veel boeiender materiaal ?
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Hekkenwerk

                sorry , mensen dat ik me in die foto's vergist hebt , ik denk dat ik al genoeg foto's gepost heb hier, die hier wel in thuis horen , toch volgens de reacties , en als ik dan eens verkeerd ben ja , dan krijg ik heel de zondvloed over me, ach vergeet die drie foto's, we zien wel verder

                Comment


                • #9
                  Re: Hekkenwerk

                  Deze hekken zijn echt wel boeiende onderwerpen, maar hoe je ze toont is wat saai
                  akkoord met Kariboe. De keuze van het onderwerp is goed, maar de compositie kon spannender. Eens teruggaan dus.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hekkenwerk

                    Showcase Natuur en Landschappen Expositieforum voor foto's van natuur en landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

                    Als dat voor jou je beste fotos zijn staan ze hier goed, en daar geeft niemand geen zaken mee.

                    vr groeten noellie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hekkenwerk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
                      Showcase Natuur en Landschappen Expositieforum voor foto's van natuur en landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

                      Als dat voor jou je beste fotos zijn staan ze hier goed, en daar geeft niemand geen zaken mee.

                      vr groeten noellie
                      Ja noellie , ik kan het tenslotte toch moeilijk aan iedereen gaan vragen he , je post 4 goede en één slechte en hop de grond in, maar ik heb betere

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hekkenwerk

                        Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
                        Showcase Natuur en Landschappen Expositieforum voor foto's van natuur en landschappen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

                        Als dat voor jou je beste fotos zijn staan ze hier goed, en daar geeft niemand geen zaken mee.
                        Ik vind trouwens dat de betrokkenen op een heel beleefde manier hun mening uiten. Moet kunnen, vind ik.
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hekkenwerk

                          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                          Ik vind trouwens dat de betrokkenen op een heel beleefde manier hun mening uiten. Moet kunnen, vind ik.
                          Vind ik ook , maar niet nodig

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hekkenwerk

                            (maar ik heb betere).

                            das geen handige zin hoor, dan had je die hier moeten plaatsen en niet deze drie.
                            hier in Showcase, gaat men er vanuit, dat je je beste werk plaatst.
                            vind trouwens de laatste erg mooi.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hekkenwerk

                              sorry koentje maar ik heb er al veel beter gezien van u hoor
                              de hekken zijn zeker en vast een leuk ondewerp
                              maar deze compo's spreken me echt niet aan hoor
                              en ivm posten in showcase maak de plaatser ervan nog zelf uit vind ik
                              mvg rohnny
                              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                              *BD1034BE

                              Comment

                              Working...
                              X