Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Good Morning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Good Morning

    Proficiat met deze welverdiende Hof.
    Het is ook een parel van een beeld he.

    Groetjes,
    Dirk

    Comment


    • #17
      Re: Good Morning

      Proficiat met deze prachtige HOF nominatie
      Groeten Andre

      Comment


      • #18
        Re: Good Morning

        En als afscheid nog een Hofke wat kan je meer verlangen, hij is het dan ook meer dan waard, hou je goed Johan. En heel miss zien we je nog terug, de deur staat op een kier [emoji6]

        Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

        Comment


        • #19
          Re: Good Morning

          Hag je eigenlijk ook al een tijdje gemist Johan...
          Spijtig dat je het hier niet meer ziet zitten, ik ga je commentaren missen...ik kon
          me daar meestal in vinden, en leerde gelijk weer bij...bedankt voor de mooie momenten en je prachtige foto's...
          En ook een dikke proficiat met alweer dit juweeltje in den HOF...het ga je goed....

          Groeten
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #20
            Re: Good Morning

            Sfeervol beeld, je gaat nu mee helemaal de mist in
            Als je bleef kon je hier beslist nog wat opsteken
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #21
              Re: Good Morning

              Hey juppekes.

              Proficiat met uw plaatsje in de HOF.
              Bootjes

              Comment


              • #22
                Re: Good Morning

                Gezien in de HoF.
                Dikke proficiat!
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #23
                  Re: Good Morning

                  Beste Johan, dit is wat men noemt GO OUT WITH A BANG!!!! uiteraard dikke proficiat met deze oververdiende HOF!
                  Wederom een fantastische plaat die HELEMAAL jouw signatuur draagt: waanzinnige compo, alles op de juiste plaats, heerlijke kleuren, zalige zachte bewerking, bakken sfeer...

                  en dan nu een kleine lofbetuiging: je was voor mij een van de beste landschapsfotografen in BD forum, zeker in de periode dat ik er zelf actief in ben... ik heb veel geleerd van je tips, zowel technisch als qua "visie", je hebt me ook de weg gewezen naar enkele inspiraties van jou die ik ondertussen ook zelf af en toe volg...
                  verder apprecieerde ik enorm je oprechtheid, met strenge maar rechtvaardige pen, misschien wel wat in"Hollandse" stijl
                  ik had al zoiets zien aankomen gezien je langere afwezigheid, ik was al bang dat er iets ergers achter zat dan "uit elkaar gegroeid"...
                  ik vind het enorm spijtig dat het forum dit soort fotografen verliest, de algemene kwaliteit zal een beetje lager zijn dan met jou erbij, maar dat geeft dan weer ruimte aan andere talenten he...


                  het was fijn je te leren kennen in BD, maar ik volg je werk nog wel in Flickr, en wie weet "ergens ten velde"...
                  het ga je goed Johan en keep up the FANTASTIC work
                  Last edited by stevwout; 23 mei 2021, 11:08.
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment

                  Working...
                  X