Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
En als afscheid nog een Hofke wat kan je meer verlangen, hij is het dan ook meer dan waard, hou je goed Johan. En heel miss zien we je nog terug, de deur staat op een kier [emoji6]
Hag je eigenlijk ook al een tijdje gemist Johan...
Spijtig dat je het hier niet meer ziet zitten, ik ga je commentaren missen...ik kon
me daar meestal in vinden, en leerde gelijk weer bij...bedankt voor de mooie momenten en je prachtige foto's...
En ook een dikke proficiat met alweer dit juweeltje in den HOF...het ga je goed....
Beste Johan, dit is wat men noemt GO OUT WITH A BANG!!!! uiteraard dikke proficiat met deze oververdiende HOF!
Wederom een fantastische plaat die HELEMAAL jouw signatuur draagt: waanzinnige compo, alles op de juiste plaats, heerlijke kleuren, zalige zachte bewerking, bakken sfeer...
en dan nu een kleine lofbetuiging: je was voor mij een van de beste landschapsfotografen in BD forum, zeker in de periode dat ik er zelf actief in ben... ik heb veel geleerd van je tips, zowel technisch als qua "visie", je hebt me ook de weg gewezen naar enkele inspiraties van jou die ik ondertussen ook zelf af en toe volg...
verder apprecieerde ik enorm je oprechtheid, met strenge maar rechtvaardige pen, misschien wel wat in"Hollandse" stijl
ik had al zoiets zien aankomen gezien je langere afwezigheid, ik was al bang dat er iets ergers achter zat dan "uit elkaar gegroeid"...
ik vind het enorm spijtig dat het forum dit soort fotografen verliest, de algemene kwaliteit zal een beetje lager zijn dan met jou erbij, maar dat geeft dan weer ruimte aan andere talenten he...
het was fijn je te leren kennen in BD, maar ik volg je werk nog wel in Flickr, en wie weet "ergens ten velde"...
het ga je goed Johan en keep up the FANTASTIC work
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment