Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3100 met lens kit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3100 met lens kit

    Hey ,

    Ik ben nieuw hier op het forum en ben van zin om een nikon D3100 aan te kopen .
    Ik ken nog niet veel van fotografie en ben zinnens het te leren.
    Maar voor ik een aankoop doe heb ik toch een paar vragen :
    Er worden verschillende lenskits aangeboden , wat is het verschil tss een gewone kit en een VR kit ?
    Heeft er al iemand ervaring met de D3100 ? en heeft er al iemand weet van of dat er ook een onderwaterhuis van beschikbaar is ?

    Grtz

    Gino

  • #2
    Re: Nikon D3100 met lens kit

    Er zal nog niemand echt ervaring met dezae camera hebben, net nieuw.

    VR vibratie reduktie, kan je foto's met langere sluitertijd dan normaal maken, kompenseert jouw trillingen.

    Onderwaterhuis-> zie eerste antwoord.

    Als je dit wil gaan doen, kun je misschien een onderwaterhuis zoeken voor de nieuwste camera en deze combinatie aanschaffen. Je weet natuurlijk nooit of iemand er brood inziet om er één voor de D3100 gaan maken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3100 met lens kit

      ik ben ook nieuw en zoek een goeie instap om alles op het gemak te bekijken! om van die automatische functie vanaf te zijn!

      ik dacht aan de D3100 of de D3000 of de D5000,
      (het merk heb ik dus al zelf gevonde)

      ik ga staks eens naar de MM de toestellen eens gaan bekijken wat me het beste ligt!

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D3100 met lens kit

        Hey Nachtaapje ,

        Laat even je bevindingen weten en kan je ook de verschillende prijzen eens geven ?
        Zit momenteel in het buitenland ene heb hier al een D31OO met 18-55 voor 629 euro

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D3100 met lens kit

          Ik ga voor de d5000 dz kit. Voor 750 hier! De 3100 weetk niet meer. Sorry

          Comment

          Working...
          X