Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klimmen in de Verdon: Mirjam Verbeek kunstenares en klimster
Klimmen in de Verdon: Mirjam Verbeek kunstenares en klimster
Is een teaser 1'45" want is een portret van Mirjam Verbeek met interviews en nog op te nemen deel in Amsterdam waar ze kunstenares is. http://youtu.be/1xsrzVQXP9I
Re: Klimmen in de Verdon: Mirjam Verbeek kunstenares en klimster
Waw!
Adembenemend mooi.
Dat is echt helemaal af.
Vraagje: is er ook een drone gebruikt ?
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Thanks Skitch! Idd drone gebruikt; was niet gemakkelijk want er was steeds veel wind en de drone ging enorm te keer (schommelen enz.). Ik dacht daar gaat niks ok zijn
maar de stabilisatie erin is enorm: het beeld bleef perfect stabiel.
Dank aan JR en Jaja en Marie-anne Bouk Skitch voor de positieve comments
@Marie-anne: ik "stond-lag enz" op vele plaatsen maar zit met pijnlijk heupprobleem
dat mijn meer dynamische opnames enorm hinderde: gelukkig waren we met 3: drone en GoPro aan een lange stok geven dat ietsje meer.
Te veel sport is toch niet zo goed Heb alleen in buurt van Axat eens beetje geklommen maar is niet mijn sterkste kant Maar ik geniet veel van avontuurlijke sporten.
Comment