Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Oud kerkhof te Brugge
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: SD Oud kerkhof te Brugge
Is dat écht jouw eerste film ???
Dat meen je toch niet ? Echt goed gedaan zeg, muziek past er volledig bij en het gevoel voor detail en afwerking is verbluffend.
Ik heb een tijd geleden nog gefilmd en ik ben er mee gestopt omwille te moeilijk.
Wij moeten straks weg en de verwarming staat niet op maar ik denk dat het kippenvel op mijn armen een andere oorsprong heeft
Paul
Comment
-
heel mooi gedaan Pascale.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Keuze van de muziek is heel goed.
En, uiteraard, mooie beelden en mooie overgangen." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coach Bekijk berichtAls dit echt je eerste filmpje is dan is dit schitterend!!!
prachtige beelden, perfecte overgangen en idd muziek om kippevel van te krijgen.
prachtig gedaan, proficiat.
coach.
De muziek...opzoekwerk en gevonden
Bedankt iedereen voor jullie reacties!
O ja..indien er iemand mij kan helpen ivm movie maker of een ander programma...altijd welkom...zou dit graag nog regelmatig gebruiken
Gr Pascale
Comment
-
Heel mooi filmpje, Pascale. Het is pas nu dat ik het terugvind, ik vroeg mij al af waar al de foto's waren gebleven van deze shooting day. Was eerst van plan om ook te gaan en ben op het laatste moment van gedacht veranderd, wat mij spijt nu. Maar gelukkig loopt het kerkhof niet weg.... en blijven er nog kansen om te gaan.
Comment
-
-
Knap filmpje. Moviemaker ken ik wel niet maar ziet er wel fantastisch uit. Om de overgangen te gebruiken moet je ze vaak slepen tot tussen je korte filmpjes. Dat heb je misschien ondertussen misschien wel gevonden.
Comment
Comment