Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A year of urbex 2013 (jaarverslag)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

    Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
    Dat is waar, sommige zetten graag de dingen in scéne. Maar dat is zo erg nog niet... Maar er zijn steeds meer urbexers die het niet zo nouw nemen met "Leave nothing but footprints, take nothing but pictures” en dat vind ik erg jammer...
    In ieder geval denk ik dat Tuner111 het juiste hart heeft op de juiste plaats.
    En kijk, dat zijn nu net de reacties die bij mij het verschil maken tussen wel en en geen reactie van mijnertwege.
    Maar wie ben ik ????????

    Comment


    • #17
      Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

      Prachtige presentatie, omzettingen werden verzorgd, knappe details, kortom zeer mooi werk.
      Je hebt er erg veel tijd ingestoken en je hebt er zéker heel goed over nagedacht ....
      Wij hebben er écht van genoten en het filmke 2 x gedraaid op 24"...
      Dan nog even vermelden dat mijn vrouw dat 'urbexgedoe' allemaal niet ziet zitten, en toch was ook zij opgetogen over je werk Bram!

      Comment


      • #18
        Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Prachtige presentatie, omzettingen werden verzorgd, knappe details, kortom zeer mooi werk.
        Je hebt er erg veel tijd ingestoken en je hebt er zéker heel goed over nagedacht ....
        Wij hebben er écht van genoten en het filmke 2 x gedraaid op 24"...
        Dan nog even vermelden dat mijn vrouw dat 'urbexgedoe' allemaal niet ziet zitten, en toch was ook zij opgetogen over je werk Bram!
        Leuk om horen ! dat motiveert een mens als je werk word geapprecieerd

        Dankje !

        Comment


        • #19
          Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

          Knap gedaan. Kleine opmerking: de intro is hardstikke goed, zo goed dat het einde te abrupt komt. Had hierin graag iets van afbouw gezien.
          Maar dat is lekker lullen, de beste stuurlui staan altijd aan wal en ik doe het je niet na
          Gr. Joop
          Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

          Comment


          • #20
            Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

            Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk bericht
            Knap gedaan. Kleine opmerking: de intro is hardstikke goed, zo goed dat het einde te abrupt komt. Had hierin graag iets van afbouw gezien.
            Maar dat is lekker lullen, de beste stuurlui staan altijd aan wal en ik doe het je niet na
            Gr. Joop
            Dankje, ik denk er aan de volgende keer

            Comment


            • #21
              Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

              Deze nog maar eens een keer met evenveel plezier bekeken. Maar mag ik eens vragen naar de gebruikte muziek ? Die past daar wonderbaarlijk wel bij.
              Bij een langere serie breek ik me telkens opnieuw het hoofd over.

              Paul

              Comment


              • #22
                Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Deze nog maar eens een keer met evenveel plezier bekeken. Maar mag ik eens vragen naar de gebruikte muziek ? Die past daar wonderbaarlijk wel bij.
                Bij een langere serie breek ik me telkens opnieuw het hoofd over.

                Paul

                das royalty free muziek.. kan je hier vinden : https://machinimasound.com

                Mvg, Bram

                Comment

                Working...
                X