Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samenkomst "videofielen"?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Samenkomst "videofielen"?

    Tot mijn spijt kon ik er die dag niet bij zijn wegens verlof in het buitenland (reeds lang gepland ) .
    Mijn vraag is nu naar juli toe is of er enkel met fototoestel gefilmd wordt ? of dat er ook videocamera's zijn toegelaten en besproken op dit forumonderdeel ?
    Zo objectief als mijn objectieven.....
    bd 616 be MVG Jan

    Comment


    • #47
      Re: Samenkomst "videofielen"?

      Ik was dit topic volledig uit het oog verloren, volgende keer proberen we aanwezig te zijn !

      Comment


      • #48
        Re: Samenkomst "videofielen"?

        Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
        Tot mijn spijt kon ik er die dag niet bij zijn wegens verlof in het buitenland (reeds lang gepland ) .
        Uitgesteld is niet verloren.
        Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
        Mijn vraag is nu naar jullie toe is of er enkel met fototoestel gefilmd wordt ? of dat er ook videocamera's zijn toegelaten en besproken op dit forumonderdeel ?
        Wat mij betreft : liefst zo veel mogelijk (echte) videocamera's.
        Maar: de evolutie van de techniek brengt de DSLR camera dichter en dichter bij de videocamera. Meer en meer videografen ontdekken de DSLR als videotool.
        En zelfs : als je een leuke en aantrekkelijke video kan maken met je GSM doe je ook aan video.
        Iedereen die graag aan video doet is hier welkom.

        Zelf heb ik alleen maar twee videocameras (Legria) , een sportscam (Contour) en een kleine Samsung compactcamera. 'k Heb geen (werkende) DSLR.
        Last edited by Skitch; 7 oktober 2013, 11:12.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #49
          Re: Samenkomst "videofielen"?

          Momenteel werk ik met Canon d5 mk 2 en Sony hdr-xr 160e en Sony hdr-ax2000e voor mij geeft dit voldoende resultaat . @ JaJa als men twee Sony toestellen gebruikt kan men deze best alle bij op ( Formaat =beeldkwal. ) X.V. Color instellen .Als eenmaal de 4K betaalbaar wordt dan is het zeker weer uitkijken .
          Last edited by je-es; 7 oktober 2013, 14:34.
          Zo objectief als mijn objectieven.....
          bd 616 be MVG Jan

          Comment


          • #50
            Re: Samenkomst "videofielen"?

            Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
            ........Als eenmaal de 4K betaalbaar wordt dan is het zeker weer uitkijken .
            tja...voor mij ook een natte droom.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Samenkomst "videofielen"?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tja...voor mij ook een natte droom.
              grt,bouk.
              De camera's zijn betaalbaar (sommige), het is hetgeen je er achteraf mee moet doen dat duur is.
              4k monitor (4000 euro minimum), deftig workstation (4000euro minimum), deftige editor (1000 euro), ...
              Camera zelf heb je voor 3000 euro, met een goede lens betaal je dus 4000 euro. Voor een cinemacamera is dat zelfs zeeer betaalbaar!

              Comment

              Working...
              X