Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden
Collapse
X
-
-
Re: Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden
De panning in het begin is heel goed gedaan, wetende hoe moeilijk het is . Helemaal op het einde van de panning is er wel een beetje onrust.
Leuk gemonteerd met fijne beelden.
Is dat met een DSLR gefilmd?" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtIs dat met een DSLR gefilmd?
De camera werd op statief opgesteld terwijl ik foto's maakte.Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Mooie voorstelling. Ik ben ook een MTB en zal volgend jaar ook eens langskomen. Ik ben dit jaar de bloesemtocht gaan doen met de racefiets en heb 80 kilometer gedaan. Dus volgend jaar wordt het de MTBNikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
Het is ongelooflijk wat die "kleine" AVCHD camera's als kwaliteit bieden vergeleken met peperdure camera's van 10 jaar geleden.
De filmpjes van mijn Super VHS van vroeger zijn gewoon onbekijkbaar geworden eens je AVCHD gewoon bent.
Opmerkelijk is die man met zijn GoPro op 1.30 van je film." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
Comment