Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerlijk gezegd en bekend: de eerste seconden dacht ik dat het weer zo'n youtube filmpje was met flauwe kul. Allhoewel op Vimeo .
Gelukkig was de muziek meeslepend en levendig. En de humoristische toetsen worden goed gesmaakt.
Bij nader inzien is het een prachtige gemonteerde film waar er veel bij nagedacht is, heel dynamisch en leuke humor. En met mooie beelden.
Met veel plezier heb ik die film helemaal uitgekeken.
Proficiat!
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Knap werk Jeroen,
Hoewel ik geen sneeuw en winterman ben, heb ik toch genoten van je skifilm.
De muziek vind ik een goede keuze en ook het camerawerk, maar ja daar is die GoPro uitermate geschikt voor.
De versnelling af en toe is een goede toevoeging evenals het trucje met de ski.
Vlotte montage en het introductie beeld zoals je het hier ziet, het spat er van af.
Comment