Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll SD Rotterdamsedakendagen 25 of 26 Mei a.s.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poll SD Rotterdamsedakendagen 25 of 26 Mei a.s.

    Zaterdag 25 mei en zondag 26 mei zijn er in Rotterdam weer de ROTTERDAMSE DAKEN DAGEN, een gezellig en ook voor fotografen interessant evenement. Informatie staat op rotterdamsedakendagen.nl
    Als er interesse is ben ik graag bereid om op 1 van de 2 dagen een SD te organiseren. Bij interesse graag een reactie hieronder, graag met vermelding van de data waarop je beschikbaar bent.
    Het evenement geeft ons kansen om op plaatsen te komen die zelden bereikbaar zijn. Logistiek ga ik uit van vertrek op een van de waterbus locaties, zodat we buiten Rotterdam gratis kunnen parkeren, onderweg nog wat leuke fotomomenten kunnen hebben vanaf de rivier en eventueel na afloop nog gezellig wat kunnen eten.
    Korstom, laat maar weten als je er zin in hebt!
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Interesse voor zaterdag 25 mei.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Rob gaan we deze keer naar de hoge wolkenkrabbers aan de overkant van het water? De graanopslag? Voor mij kunnen beide data.
      Spijtig genoeg zal ik de SD in Leuven missen want dan is er een uitstapje voorzien (en dat is niet te versmaden - een fort dat echte actie gekend heeft - warm aanbevolen)...

      Comment


      • #4
        zaterdag 25 mei gaar voor mij.

        peter

        Comment


        • #5
          zaterdag en zondag mogelijk
          Vera

          Comment


          • #6
            Nog meer interesse voor de zaterdag?
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Helaas lijkt er weinig animo, volgende keer beter
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X