Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oud kerkhof Brugge.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Oud kerkhof Brugge.

    Eind september vorig jaar ben ik er geweest met een groep medecursisten van IVO-Brugge.
    Doordat we wilden fotograferen na sluitingstijd (na zonsondergang) heeft de lesgeefster toelating moeten vragen aan de "beheerder" of hoe je dat noemt,
    maar voor de rest dacht ik dat er geen extra toelating nodig was.
    Nikon Df

    Comment


    • #32
      Re: SD Oud kerkhof Brugge.

      De man van één van de schepenen (geen naam) is een collega van me. Laat ik een ballonnetje op ?
      Mag ik stellen dat het stadsbestuur vrijelijk over onze foto's mag beschikken ?

      Comment


      • #33
        Re: SD Oud kerkhof Brugge.

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        De man van één van de schepenen (geen naam) is een collega van me. Laat ik een ballonnetje op ?
        Mag ik stellen dat het stadsbestuur vrijelijk over onze foto's mag beschikken ?
        Ja, voor mij geen probleem.

        Mvg,
        Pixelboy

        Comment


        • #34
          Re: SD Oud kerkhof Brugge.

          Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Ja, voor mij geen probleem.

          Mvg,
          Pixelboy
          Je zal dit wel heel duidelijk in het inschrijvingstopic moeten vermelden. En hoe ga je die dan aanleveren aan het stadsbestuur en welke voorwaarden kunnen wij stellen ? BV aangeven van auteursnaam, niet enkel op de foto, maar ook in de teksten als ze de foto gebruiken. En aanleveren van een copy publicatie indien gebruikt ... enz.
          Hoe worden beelden aangeleverd? Drager, formaat, doet iedereen dat persoonlijk of is er een centraal verzamelpunt ...
          Lijkt allemaal evident en gemakkelijk totdat SD is gedaan en men dan pas beseft welke afspraken er hadden moeten zijn, doch helaas ...
          En verdikke, ik kan uit ervaring spreken ... Heb dit meermaals gedaan en verzorgd.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #35
            Re: SD Oud kerkhof Brugge.

            Ik heb een uur geleden mijn collega gesproken. Ik mag mailen naar de bewuste schepen.
            Volgens hem zouden we iemand moeten hebben die zich bezig houdt met het patrimoniumbeheer.
            Dus vanavond gaat er nog een mailtje weg. Ik hou jullie op de hoogte.

            Mag ik spreken uit naam van BD of willen de moderatoren/RvB het eerst eens nalezen ?
            Of bestaat er een geijkte formule voor dit soort aanvragen ?
            Iemand een idee als er een limiet is aan het aantal inschrijvingen ? (ik ben nog nooit mee geweest op een SD). Het kerkhof is zeer groot en we zullen allicht wel niet in elkaars weg lopen maar toch.

            Ik wacht dus best even enige reactie af zeker ?

            Comment


            • #36
              Re: SD Oud kerkhof Brugge.

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Je zal dit wel heel duidelijk in het inschrijvingstopic moeten vermelden. En hoe ga je die dan aanleveren aan het stadsbestuur en welke voorwaarden kunnen wij stellen ? BV aangeven van auteursnaam, niet enkel op de foto, maar ook in de teksten als ze de foto gebruiken. En aanleveren van een copy publicatie indien gebruikt ... enz.
              Hoe worden beelden aangeleverd? Drager, formaat, doet iedereen dat persoonlijk of is er een centraal verzamelpunt ...
              Lijkt allemaal evident en gemakkelijk totdat SD is gedaan en men dan pas beseft welke afspraken er hadden moeten zijn, doch helaas ...
              En verdikke, ik kan uit ervaring spreken ... Heb dit meermaals gedaan en verzorgd.
              Ik ben volledig akkoord met Uw opmerkingen.

              Wat mijzelf betreft ben ik bereid foto's te leveren aan de stad Brugge.

              Groet,

              Pixelboy

              Comment


              • #37
                Re: SD Oud kerkhof Brugge.

                Mail is verzonden.
                Ik volg het op.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Oud kerkhof Brugge.

                  Vandaag de toestemming gekregen om op ZONDAG 6 APRIL de sd dag te houden.

                  Volgende voorwaarden dienen nageleefd te worden.

                  De sereniteit dient gewaarborgd. Geen foto's van personen, tenzij met uitdrukkelijke toestemming van de betrokkenen; geen foto's van plechtigheden zonder toestemming van de familie (NIET van de ondernemer); geen foto's van open graven of van eventuele menselijke resten.
                  Het tijdstip waarop de fotografen zich zullen aanmelden wordt VOORAF meegedeeld aan Peter Perseyn, ploegbaas, of een medewerker van de begrafenissendienst (tel. 050/35 54 10).
                  De fotoshoot gebeurt binnen de openingsuren van de Centrale Begraafplaats (van 1 april tot 15 oktober van 8.00 tot 18.00 uur; van 16 oktober tot 31 maart van 8.00 tot 17.00 uur). De fotografen melden zich voor de aanvang van de shoot aan in het kantoor op de Centrale Begraafplaats.

                  Dus mensen,
                  Ik plaats de SD op 6 APRIL.

                  Kijk op het forum SD schooting days.

                  Groeten,
                  Pixelboy

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Oud kerkhof Brugge.

                    Ah, prima.
                    Ik ben zeker van de partij, kan ik eens wat meer mensen leren kennen van BD.

                    Comment

                    Working...
                    X