Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avond- en nachtfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Avond- en nachtfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    hoe zo..?
    grt,bouk.
    Laatste activiteit:16 maart 2013 17:09

    Comment


    • #62
      Re: Avond- en nachtfotografie

      Indien dit opnieuw georganiseerd wordt, " count me in! "
      I would, if I could ...

      Comment


      • #63
        Re: Avond- en nachtfotografie

        wanneer Maastricht 2 in de planning..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #64
          Re: Avond- en nachtfotografie

          voor de liefhebbers, eind oktober, niet in Antwerpen, maar in de lichtstad van Vlaanderen ................... GENT

          Na Brugge ga ik eraan beginnen.

          Groetjes

          Luc
          http://lvbfoto.jimdo.com/

          Comment


          • #65
            Re: Avond- en nachtfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            wanneer Maastricht 2 in de planning..?
            september-oktober-november-december


            * SD Utrecht, zaterdag 07/09/2013 (Spanjaart)
            * SD Brugge, zondag 29/09/2013 (LVB)
            * AV/SD Grimbergen, zaterdag 19/10/2013 (Bachus1909)
            * Maastricht 2
            * Herfst in het bos (macro/natuur)
            * Wintershoot
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #66
              Re: Avond- en nachtfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              september-oktober-november-december


              * SD Utrecht, zaterdag 07/09/2013 (Spanjaart)
              * SD Brugge, zondag 29/09/2013 (LVB)
              * AV/SD Grimbergen, zaterdag 19/10/2013 (Bachus1909)
              * Maastricht 2
              * Herfst in het bos (macro/natuur)
              * Wintershoot
              grt,bouk.
              Een mens moet ook nog tijd en de gelegenheid krijgen om iets te organiseren hé Bouk.
              Momenteel draai ik 12 uren en langer per dag op het werk, probeer ik nog naar de avondschool te gaan maar dat is me ook al twee keer niet meer gelukt.
              Volgende week alweer van dat en als toetje zondag het WK gymnastiek in Antwerpen, van 08u00 's morgens tot 04u00 's nachts, dan moet alles terug op de voorziene 18 opleggers zitten.

              Verder heb ik ook nog mijn familie, hoe klein ook, die op de eerste plaats komt als ik thuis kom van werken, dan zijn er nog de vrienden en mijn taken als bestuurslid in de lokale basketclub.
              In de weekends amper nog tijd voor mezelf, laat staan om een hele dag op pad te gaan om een SD voor te bereiden.
              En dan heb ik het nog niet gehad over mijn eindwerk voor de avondschool, een massa werk en dat gaat ook nog meerdere weekends in beslag nemen.

              Ik heb er nog geen datum op geplakt (Maastricht en herfst in het bos) omdat ik geen loze beloftes wil doen die ik niet kan nakomen.
              Als ik ergens nog wat tijd vind dan ga ik er voor, zo niet dan gaan deze twee SD's even terug de koelkast in.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #67
                Re: Avond- en nachtfotografie

                Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                Een mens moet ook nog tijd en de gelegenheid krijgen om iets te organiseren hé Bouk

                Ik heb er nog geen datum op geplakt (Maastricht en herfst in het bos) omdat ik geen loze beloftes wil doen die ik niet kan nakomen.
                Als ik ergens nog wat tijd vind dan ga ik er voor, zo niet dan gaan deze twee SD's even terug de koelkast in.
                OK..ok..maar ook de deelnemers moeten plannen hè.
                Corien moet bv een maand van te voren haar rooster indienen en zo zijn er meer.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #68
                  Re: Avond- en nachtfotografie

                  Iemand nog eens zin om Antwerpen te doen? 4 april 2014, de vrijdag nadat de klok een uur vooruit is gegaan
                  Wat ik heb geleerd van de eerste keer, dat naargelang het aanbod, we het beste in groepjes van twee kunnen spreiden. Afspreken voor op een bepaald uur bij de grote markt voor de dorstigen. Daarna weer op pad en op het vertrekuur allen weer gezamenlijk bij de voetgangerstunnel terug naar linkeroever. Zo hoeven we niet op elkaar te wachten en kunnen we per twee makkelijk elkaar ondersteunen ipv met 10. De één is al wat sneller dan de ander en omgekeerd
                  Laat maar weten of deze datum jullie leuk vinden en dan maak ik een overzichtje voor de avond met stadsplan en leuke bezienswaardigheden waar ieder dan vrij in is om te lopen hoe hij/zij wil. Na 18 uur is het op linkeroever gratis parkeren.
                  Bij voldoende animo ga ik aan de slag, en natuurlijk hoeven er geen kosten aan te zijn verbonden.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Avond- en nachtfotografie

                    Ik ben zeker terug kandidaat na de geslaagde avondfotografie van 2012.
                    Proficiat met je initiatief.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

                    Comment


                    • #70
                      Re: Avond- en nachtfotografie

                      Dan kom ik ook , programmeer het alvast in mijn agenda en MG begin maar te plannen , mijn gerief staat klaar ze
                      Last edited by Pbj; 14 februari 2014, 13:28.
                      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                      Comment


                      • #71
                        Re: Avond- en nachtfotografie

                        Mij mag je ook noteren. Zou dan mijn eerste uitstap zijn want ben nog maar enkele weken aangesloten bij BD.
                        groetjes,

                        Comment


                        • #72
                          Re: Avond- en nachtfotografie

                          Als ik mee mag, ik ben kandidaat.

                          mvg

                          marcel

                          Comment


                          • #73
                            Re: Avond- en nachtfotografie

                            Tof dat je de draad terug opneemt hier op BD,ik ben zeker niet de enige die jouw afwezigheid gemist heeft.
                            Mij mag je in ieder geval noteren voor een Antwerpse wandeling, en tegen die tijd hopelijk met een terras.
                            MVG. Hugo

                            Comment


                            • #74
                              Re: Avond- en nachtfotografie

                              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                              Ik ben zeker terug kandidaat na de geslaagde avondfotografie van 2012.
                              Proficiat met je initiatief.
                              mvg,
                              Eddy
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                              Dan kom ik ook , programmeer het alvast in mijn agenda en MG begin maar te plannen , mijn gerief staat klaar ze
                              Oorspronkelijk geplaatst door pjerreke Bekijk bericht
                              Mij mag je ook noteren. Zou dan mijn eerste uitstap zijn want ben nog maar enkele weken aangesloten bij BD.
                              groetjes,
                              Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk bericht
                              Als ik mee mag, ik ben kandidaat.

                              mvg

                              marcel
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                              Tof dat je de draad terug opneemt hier op BD,ik ben zeker niet de enige die jouw afwezigheid gemist heeft.
                              Mij mag je in ieder geval noteren voor een Antwerpse wandeling, en tegen die tijd hopelijk met een terras.
                              Inmiddels een topic aangemaakt, zodat we daar verder kunnen. Bedankt voor de aanmeldingen en leuke reactie's. Zal me weer deugd doen enkele oude getrouwen terug te mogen ontmoeten! Ook leuk om weer eens nieuwe collega's te kunnen ontmoeten natuurlijk

                              Comment


                              • #75
                                Re: Avond- en nachtfotografie

                                Beste BD leden, helaas maar door 'onvoorziene' omstandigheden houd ik het dit jaar alleen bij deze SD te Antwerpen. Ik zie jullie op 4 april aanstaande

                                Comment

                                Working...
                                X