Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Misschien wat laat maar als er nog een plaatsje is , wil ik graag van de partij zijn .Zo leer ik Antwerpen nog eens kennen..
MVG Rene
toffe bende die BD's
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Misschien wat laat maar als er nog een plaatsje is , wil ik graag van de partij zijn .Zo leer ik Antwerpen nog eens kennen..
MVG Rene
toffe bende die BD's
MVG Rene
toffe bende die BD's
Haha, dat laatste weet je nog niet, hè Kan dik tegenvallen
Ai ai, ik zie dat ik hier vanbonven in het lijstje sta, maar de vrijdag is sowieso voor mji steeds moeilijk dus zal ik moeten afzeggen.
Er is dus weer een plaatsje extra vrijgekomen voor diegenen die wel kunnen.
Ai ai, ik zie dat ik hier vanbonven in het lijstje sta, maar de vrijdag is sowieso voor mji steeds moeilijk dus zal ik moeten afzeggen.
Er is dus weer een plaatsje extra vrijgekomen voor diegenen die wel kunnen.
Ik ben ook wel geïnteresseerd, als beginneling, maar helaas is mijn teletijdmachine stuk en kan ik terug naar 2012. Dus als je nog eens samen afspreekt....
Ja we zijn toen geweest, helaas is de organisator van toen niet langer aktief op BD Het was zeer de moeite waard, t' heeft heel mooie beelden opgeleverd en zoals altijd heel gezellig ook!
Misschien een goed idee om het idee weer eens op te pakken? Voor avond en nacht fotografie zou het liefst komend najaar moeten zijn, beetje nat regende straten... Verzamelen aan de westeroever bij de parking, dan door de tunnel en eerst iets eten. How hard can it be?
Comment