Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
18:30 uur
Starten dan vanop Linkeroever(rustig parkeren bijvoorbeeld) aan de ingang van de St. Annatunnel, leuke skiline fotograferen?
Via de St Anna voetgangerstunnel(mss nog wel een leuke foto maken erin?) naar St.Jansvliet.
Vanaf St Jansvliet dan een route volgen die we ter plaatse bespreken? We kunnen ook naar plaatsen rijden met ondergronds of bovengronds(wel effe een kaartje kopen voor de tram)
Genoeg personen aanwezig, die leuke plaatjes kennen in A'pen.
Andere ideeën heel erg welkom hoor
De haven is een goede optie, en dan vooral de oude haven. Dat kan ook mooi te voet vanaf de voetgangerstunnel, langs het Steen en het MAS. Wel een fikse wandeling, maar zeker te doen.
Een andere optie is het oude centrum, met de kathedraal en de Grote Markt, maar ook de Oude Beurs, de Carolus Borromeuskerk en het Moriaanstraatje.
En nog een leuke is natuurlijk de Meir, met de Wapperfontein, het Rubenshuis en de Boerentoren... Keuze genoeg!
Ik noem maar wat, want zoals vermeld is mijn deelname onder voorbehoud, en moet er vooral niet naar mij gekeken worden Zou wat sneu zijn .
De haven is een goede optie, en dan vooral de oude haven. Dat kan ook mooi te voet vanaf de voetgangerstunnel, langs het Steen en het MAS. Wel een fikse wandeling, maar zeker te doen.
Een andere optie is het oude centrum, met de kathedraal en de Grote Markt, maar ook de Oude Beurs, de Carolus Borromeuskerk en het Moriaanstraatje.
En nog een leuke is natuurlijk de Meir, met de Wapperfontein, het Rubenshuis en de Boerentoren... Keuze genoeg!
Ik noem maar wat, want zoals vermeld is mijn deelname onder voorbehoud, en moet er vooral niet naar mij gekeken worden Zou wat sneu zijn .
Yep, idd. mooie routes en Concience nog even begroeten daar bij de Carolus Borromeuskerk
Is volgens mij West-Vlaams voor niet teveel blijven hangen Maar Hendrik Concience is een standbeeld in zijn stoel, die daar zit Sonja... Dus Concience is geen duister cafeetje
St. Annatunnel Idd. Beatrijslaan gaat dan verder aan de overkant van de parkeerplaatsen.
Ik ben geïnteresseerd; heb Antwerpse haven al eens 's nachts bezocht om foto's te maken (met vrij snel bezoek van security) en is zeker de moeite waard. ben benieuwd naar de binnenstad.
Ik ben geïnteresseerd; heb Antwerpse haven al eens 's nachts bezocht om foto's te maken (met vrij snel bezoek van security) en is zeker de moeite waard. ben benieuwd naar de binnenstad.
Comment