Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adbij West-Vleteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Adbij West-Vleteren

    je brengt wel leven in de brouwerij, hé....
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #47
      Adbij West-Vleteren

      Ter info : Sorry voor de dames fotografen onder ons, maar binnen in de abdij zijn vrouwen niet toegelaten. Verder dan de inkomhal / wachtzaal zullen zij niet geraken.
      KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

      Comment


      • #48
        Re: Adbij West-Vleteren

        Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
        Ter info : Sorry voor de dames fotografen onder ons, maar binnen in de abdij zijn vrouwen niet toegelaten. Verder dan de inkomhal / wachtzaal zullen zij niet geraken.
        maak dat deze tijd nog mee
        en als we een lange broek, pet, hemd met lange mouwen aan doen, dan ook niet
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #49
          Re: Adbij West-Vleteren

          Sorry voor de vrouwelijke fotografen onder ons, maar binnen in de abdij zijn geen vrouwen toegelaten. Verder dan de wachtzaal in de inkomhal zullen jullie in principe niet geraken.
          Denk dat het moeilijk zal zijn om toelating te krijgen om met een (grote) groep de abdij te bezoeken. De paters houden nogal van rust en stilte ... Cisterciënzers hebben trouwens zeer strenge regels wat dat betreft (in principe spreekverbod).
          KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

          Comment


          • #50
            Re: Adbij West-Vleteren

            Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
            ........
            Denk dat het moeilijk zal zijn om toelating te krijgen om met een (grote) groep de abdij te bezoeken. De paters houden nogal van rust en stilte ... Cisterciënzers hebben trouwens zeer strenge regels wat dat betreft (in principe spreekverbod).
            nou...lees dit dan maar eens:

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Adbij West-Vleteren

              Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
              Sorry voor de vrouwelijke fotografen onder ons, maar binnen in de abdij zijn geen vrouwen toegelaten. Verder dan de wachtzaal in de inkomhal zullen jullie in principe niet geraken.
              Denk dat het moeilijk zal zijn om toelating te krijgen om met een (grote) groep de abdij te bezoeken. De paters houden nogal van rust en stilte ... Cisterciënzers hebben trouwens zeer strenge regels wat dat betreft (in principe spreekverbod).
              Een neen heb je altijd, een ja kan je krijgen en stap af van het verhaal van vooringenomen kennis die niet altijd juist is.
              Zo heb ik het ooit klaar gespeeld (meermaals zelf) om in een slotklooster een shoot te doen met nagenoeg 40 man. Meer nog, we hadden een libre parcours (binnen afgesproken grenzen natuurlijk).
              Over alles kan onderhandeld worden, ook met mensen die normaal niet veel zeggen
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #52
                Re: Adbij West-Vleteren

                momenteel nog teveel media aandacht omwille van hun boek
                een mogelijk bezoek zal pas kunnen indien de rust er wat terugkeerd
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #53
                  Re: Adbij West-Vleteren

                  Ben vandaag al eens op bezoek geweest.
                  Maar niet voor foto's...........
                  Wel voor drie bakken 12°.
                  MVG. Hugo

                  Comment


                  • #54
                    Re: Adbij West-Vleteren

                    heb ook al een aantal keren proberen te bestellen maar geraak er niet binnen

                    Comment


                    • #55
                      Ik ben hierin ook geïnteresseerd!

                      Sent from my mobile phone using Forum Runner
                      http://markwijnants.zenfolio.com/
                      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                      Comment


                      • #56
                        Re: Adbij West-Vleteren

                        Discriminatie is bij wet verboden ...
                        Ik ben ook helemaal geen "dame" dus count me in for sure
                        Webstek in opbouw

                        Comment


                        • #57
                          Re: Adbij West-Vleteren

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                          Discriminatie is bij wet verboden ...
                          Ik ben ook helemaal geen "dame" dus count me in for sure

                          Das gesproken se !
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #58
                            Re: Adbij West-Vleteren

                            idem ook wel intresse als de datum past

                            Comment


                            • #59
                              Re: Adbij West-Vleteren

                              Ik wil ook wel mee ... als de datum past.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Adbij West-Vleteren

                                Dit weekend nog een geprobeerd.
                                De recente onthulling van de overleden pater-moordenaar heeft hen terug in de negatieve media-aandacht gebracht waardoor ze terug een tijdje liever geen potten-kijkers, laat staan fotografen willen hebben die hun foto's op het internet zetten.
                                Ik blijf proberen maar als het lukt zal het met een bijzondere kleine delegatie zijn ( max 5-10 pp)
                                ik hou je op de hoogte
                                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                                IMac/IPad/Mac Air 
                                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                                Comment

                                Working...
                                X