Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Spijtig dat er hier altijd mensen zijn die weinig respect tonen voor mensen die hun uiterste best doen om iets proberen te organiseren en dit in hun weinige vrije uurtjes.
Dirk, laat het niet aan je hart komen. Sommigen zijn blijkbaar heel jaloers op je prachtig initiatief.
Ha dat is juist, maar toen de inschrijving online kwam waren de ............ al bezet en raad eens door wie? Zal het jou zeggen leden van het bestuur en mods.
Komaan zeg.
Een SD organiseren moet voor iedereen kunnen, en ja wie dan bij de eerste is (als het met beperkte deelname is ) ok die is of zijn erbij. Maar niet gelijk het nu is
De SD zal toegankelijk zijn voor iedere forumbezoeker met dien verstande dat de vzw-leden voorrang krijgen op de inschrijving (dergelijke aanpak hebben we ook al eens in het verleden toegepast)
4 mei..dodenherdenking.
5 mei..bevrijdingdag.
6 mei..dus de voorkeur.
grt,bouk.
Bouk,
in België hebben we blijkbaar heel andere herdenkingsdagen.
de 'feestdagen' die je opnoemt zijn mij alvast niet bekend.
als ik de reacties bekijk zal het wellicht zaterdag of eventueel zondag worden.
dit hangt ook een beetje af van de mogelijkheden van het museum ( wanneer het minste bezoekers) en van het restaurant.
ik leg de datum zo vlug mogelijk vast
vrijdag schrap ik alvast van de mogelijke data.
Comment