Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als student in Gent zie ik dit ook zeker zitten! (als het niet de klassiekers zijn)
Nu kan ik nog niet met 100% zekerheid bevestigen, want de mogelijkheid bestaat dat ik vrijdagavond match heb (nog niet geweten).
Wel geïnteresseerd, maar wat vrijdag betreft kan het voor mij alleen als het een schoolvakantie-vrijdag is. En dan nog alleen als we het op dat moment niet druk hebben met 'den bouw'.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Aan iedereen, dit is een poll om te zien of er voldoende interesse is om een SD in te richten te Gent op een vrijdag. Deze is er blijkbaar.
Zodra Tini rond is met het programma, zal er een aparte topic opgestart worden en en kunnen jullie inschrijven. Je deelname is pas definitief na betaling van de kosten (die we beperkt trachten te houden).
Groetjes Linda16093
Comment