Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb ook interesse, maar twijfel aan de haalbaarheid. Herfstblaren zijn nog veerkrachtig en blijven redelijk lang liggen. Sneeuw is daarentegen een veel delicatere substantie Maar ik duim mee
We lijken dit jaar al vroeg op sneeuw af te stevenen, vooral in de Hoge Venen, dus ik ga de komende dagen eens kijken of en onder welke vorm we een "SD zonder vaste datum" werkelijkheid kunnen maken...
Hans,
Van mij uit tevens interesse om deze (mini)-SD te herhalen onder winterse omstandigheden; als de datum past natuurlijk wegens andere reeds geplande activiteiten.
Vriendelijke groeten,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
als er mensen willen gaan ik ga zeker volgend weekend als er nog sneeuw ligt heb wel een probleem om daar te geraken mijn huidige wagen is redelijk versleten ga waarschijnlijk met trein
Comment