Hallo,
Ik denk eraan om volgend jaar, ergens einde april - begin mei, een moto-SD te organiseren hier in de buurt (Haspengouw).
Tijdens de "hoogbloei" weet ik niet of ik in het land ben (paasvakantie=Italië), vandaar dat ik het niet dadelijk een "Bloesem-SD" noem.
Maar ook zonder die bloesems biedt het Haspengouwse landschap boeiende wegjes, leuke landschappen, veel bruine cafeetjes en noem maar op.
De bedoeling is dat we bv. in St-truiden op een verzamelplaats afspreken, de mensen met een moto die geen passagier hebben kunnen eventueel afspreken met een "niet-motard"-BD'er die als passagier meekan (maar dat is zeker geen must!), en dan in een kolonne door het landschap "CRUISEN" met geregeld fotostops.
Niet-motorrijders kunnen misschien van halte tot halte rijden en ons daar steeds vervoegen.
Kortom, er is nog veel werk maar het idee begint te rijpen
EDIT: de datum is nu vastgelegd, ZATERDAG 21 MEI 2011 en als reservedatum ZATERDAG 28 MEI 2011
a) Zijn er motards uit de buurt van St-Truiden die willen helpen verkennen/organiseren?
b) Wie zou geïnteresseerd zijn als motard om mee te rijden?
c) Geïnteresserde passagiers?
Het is dus wat peilen naar de interesse hiervoor ...
Alvast bedankt voor de input ...
Edit: het lijstje ...
kandidaat -MOTORRIJDERS:
1) Jaja (Honda Silverwing)
2) Soeki (Honda Silverwing)
3) Ardesign (Harley Davidson Sportster 883 Xl Hugger )
4) GSPep (BMW R1200GS Adventure) - passagier welkom
5) Drummerstaf (Honda Shadow)
6) Blikvanger (Yamaha Diversion 900)
7) JeBi (Yamaha FJR)
8) Svenmichiels (BMW R1200RT)
9) Raptorken (Cagiva Raptor) - symbolische zitplaats ...
10) Meneer MG-TF (BMW1300) + MG-FT als passagier
11) Kevin_83 (Honda Hornet CB600F)
12) Quattra (Honda Pan-European)
13) Muffin - Honda Silverwing (geen passagier)
14) Fox - Honda Pan American (indien op een zondag) - Fox, sorry dat het geen zondag is ...
Kandidaat-passagiers:
1) Klakboem
2) Patrickske
3) Zwevertje
4) Jan Akkermans
Jaja
Ik denk eraan om volgend jaar, ergens einde april - begin mei, een moto-SD te organiseren hier in de buurt (Haspengouw).
Tijdens de "hoogbloei" weet ik niet of ik in het land ben (paasvakantie=Italië), vandaar dat ik het niet dadelijk een "Bloesem-SD" noem.
Maar ook zonder die bloesems biedt het Haspengouwse landschap boeiende wegjes, leuke landschappen, veel bruine cafeetjes en noem maar op.
De bedoeling is dat we bv. in St-truiden op een verzamelplaats afspreken, de mensen met een moto die geen passagier hebben kunnen eventueel afspreken met een "niet-motard"-BD'er die als passagier meekan (maar dat is zeker geen must!), en dan in een kolonne door het landschap "CRUISEN" met geregeld fotostops.
Niet-motorrijders kunnen misschien van halte tot halte rijden en ons daar steeds vervoegen.
Kortom, er is nog veel werk maar het idee begint te rijpen
EDIT: de datum is nu vastgelegd, ZATERDAG 21 MEI 2011 en als reservedatum ZATERDAG 28 MEI 2011
a) Zijn er motards uit de buurt van St-Truiden die willen helpen verkennen/organiseren?
b) Wie zou geïnteresseerd zijn als motard om mee te rijden?
c) Geïnteresserde passagiers?
Het is dus wat peilen naar de interesse hiervoor ...
Alvast bedankt voor de input ...
Edit: het lijstje ...
kandidaat -MOTORRIJDERS:
1) Jaja (Honda Silverwing)
2) Soeki (Honda Silverwing)
3) Ardesign (Harley Davidson Sportster 883 Xl Hugger )
4) GSPep (BMW R1200GS Adventure) - passagier welkom
5) Drummerstaf (Honda Shadow)
6) Blikvanger (Yamaha Diversion 900)
7) JeBi (Yamaha FJR)
8) Svenmichiels (BMW R1200RT)
9) Raptorken (Cagiva Raptor) - symbolische zitplaats ...
10) Meneer MG-TF (BMW1300) + MG-FT als passagier
11) Kevin_83 (Honda Hornet CB600F)
12) Quattra (Honda Pan-European)
13) Muffin - Honda Silverwing (geen passagier)
14) Fox - Honda Pan American (indien op een zondag) - Fox, sorry dat het geen zondag is ...
Kandidaat-passagiers:
1) Klakboem
2) Patrickske
3) Zwevertje
4) Jan Akkermans
Jaja
Comment