Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door kapitein nemoBekijk bericht
@devid
als ik van binnenuit een duwtje kan bijgeven laat het me weten.
Wie beheert de bunker momenteel??? Kazerne Ieper of via een dienst in Evere?
geen van beiden want daar heb ik ook als geïnfiltreerd
beheer wordt gedaan door het Koninklijk Leger Museum maar ook in overleg met toerisme heuvelland die ik als aan het stalken ben
Als de datum me past ben ik zeker van de partij...
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
persbericht gelezen vandaag waaruit blijkt dat organisatie niet de sterkste kant van het leger is en bezoeken pas in het voorjaar mogelijk zullen zijn
maar we geven niet op
Voor de mensen die de trein nemen, er komt om het uur een trein aan te Ieper uit zowel Poperinge als Kortrijk.
Kortrijk is vanuit elk station in Vlaanderen vlot te bereiken, evenwel kan het tot dertig minuten duren voor een aansluiting is naar Ieper (Poperinge).
Er zullen wel carpoolers genoeg zijn of mensen kunnen opgepikt worden aan het station.
Ik wacht nog steeds om een mail om verwittigd te worden dat bezoeken en reservaties mogelijk zijn.
Mensen, ge hebt hier met het leger te maken, dus ge zult nog veel moeten wachten
Maar ik ben geïnteresseerd om ook mee te komen, als ik op die datum tijd heb. Kan eventueel mensen meenemen die tussen Tongeren en de Kemmelberg wonen aangezien ik wel met de auto kom (maar omrijden langs Knokke doe ik wel niet ).
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment