Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

    Topicstarter is sinds januari niet meer op BD geweest (toch niet ingelogd), en zijn laatste bijdrage aan dit topic is al van 28 juli 2008 geleden.
    Het valt te vrezen dat er niets meer van in huis komt tenzij er iemand het initiatief overneemt.
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #32
      Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

      Oorspronkelijk geplaatst door JoNnika Bekijk bericht
      Het staat eigenlijk al in de topic. Indien er een tour op de luchthaven van Zaventem voor amateur fotografen zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan bezoeken?

      Het verhaal:
      Ik heb een aanvraag gedaan om een tour op de luchthaven te kunnen doen maar wel met de mogelijkheid om fotos te nemen. In hun voorwaarden staat dat men geen fotos kan nemen. Na een paar emails verduidelijken ze dat dit niet is omdat het gewoon verboden is maar omdat de tour dan te lang zou duren aangezien iedereen zou blijven staan voor fotos te nemen dus is de oplossing van een "foto tour" te ontwikkelen. Vandaar deze vraag dus.

      Graag jullie advies.
      Euhm.. Vooraleer iedereen gaat juichen, het is eigenlijk wel verboden om foto's te nemen op de luchthaven. Ik werk daar op de medische dienst en je moet een speciale badge hebben om foto's te mogen nemen (ik heb niet zo'n badge, maar ik heb er al een aantal gezien met zo'n badge). Ik denk dus niet dat dat zomaar gaat lukken hoor.

      Comment


      • #33
        Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

        Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
        Euhm.. Vooraleer iedereen gaat juichen, het is eigenlijk wel verboden om foto's te nemen op de luchthaven. Ik werk daar op de medische dienst en je moet een speciale badge hebben om foto's te mogen nemen (ik heb niet zo'n badge, maar ik heb er al een aantal gezien met zo'n badge). Ik denk dus niet dat dat zomaar gaat lukken hoor.
        Toch heb ik al een groot aantal "filmkes" gezien op één....
        Met redcap Johan bijv.
        Ze zaten met die camera overal.... zelfs bij die gasten van de politie (Dirk en co.).

        Maar ja, als je met een grote groep daar gaat rondtoeren?
        Niet zo evident of vanzelfsprekend.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

          Ja, maar woestijnvis heeft waarschijnlijk een iets grotere invloed dan BD

          Comment


          • #35
            Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

            Mocht een bezoek aan Belgocontrol volstaan (Toren, CANAC, torensimulator), dan mag de persoon die zoiets wil organiseren mij een PM sturen. Dan stuur ik naam en emailadres door van de persoon die oa voor de organisatie van geleide bezoeken instaat.

            Voor alle duidelijkheid, de voorwaarden verbonden aan deze bezoeken ken ik niet. Ik kan enkel naar de persoon doorverwijzen die het wel weet.

            De persoon in kwestie is trouwens zelf een fervent luchtvaart-fotograaf die - als ik me niet vergis - met oa witte lenzen fotografeert.
            450D en wat prullen

            Comment


            • #36
              Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

              Hier ook interesse!

              Ik ga het wel niet zelf organiseren. Ik ben hier pas lid geworden en vind dat dus nog even niet aan mij. Bovendien heb ik het vreselijk druk momenteel en er komt toch altijd wel wat bij kijken...

              Maar als ik ook maar enigzins kan, zou ik zeker graag meegaan...

              Comment


              • #37
                Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                Deze volg ik ook even ;-)

                Comment


                • #38
                  Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Deze volg ik ook even ;-)
                  en ik ook...
                  www.photo-rudi.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                    Is hier eigenlijk al nieuws over?

                    Ik ga donderdag of vrijdag eens gaan spotten,als er nog BD'ers gaan moet je me maar eens aanspreken.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                      mij lijkt dat ook wel leuk je mag me op de hoogte houden

                      Comment


                      • #41
                        Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                        ik wil ook wel mee als de uiteindelijke datum meevalt

                        Comment


                        • #42
                          Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                          hey
                          ik zie dat ook wel zitten

                          groetjes pieter
                          Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                          Comment


                          • #43
                            Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                            Volgens mij zijn ze al lang geweest want dit topic is al 2 jaar oud!

                            Comment


                            • #44
                              Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                              Zoveel mogelijk, op een redelijke afstand maar zeker zonder "fences" of andere afspanningen. Een ander standpunt, en wederom zonder fences voor de opstijgende - landende vliegtuigen zonder hinder van afspanningen bijv. op tarmac van de Air Wing in Melsbroek.
                              Dat is een goede en veilige afstand van de 25R en zou daar toch veel kalmer moeten zijn betreffende verkeer.
                              De Genearal Aviation (Abelag en consoorten) voor de (privé-jets)
                              Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                              Comment

                              Working...
                              X