Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

    Ben ook sterk geinteresseerd!
    Sabena Technics, Tower, Brandweer, ... eigenlijk is alles zowat interessant op de luchthaven!
    Zal dit onderwerp blijven volgen.

    Gr.

    RAVke

    Comment


    • #17
      Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

      Ook hier intresse

      Hou er wel rekening mee dat er op 14/09 de opendeur is van de 15de wing , wat op zich ook heel intressant is

      Comment


      • #18
        Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

        Oorspronkelijk geplaatst door JoNnika Bekijk bericht
        We maken vooruitgang......

        Om toch reeds in te schrijven, gelieve mij een PM te sturen met je naam en contact info.
        Dit is nog steeds een interessepeiling
        Wanneer de SD effectief doorgaat open je best een topic in Shootingdays waar je de datum, agenda en een lijst van de deelnemers plaatst.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

          Ik ben ook enorm geïnteresseerd.
          Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

          Comment


          • #20
            Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

            Houden jullie mij ook op de hoogte aub?

            Comment


            • #21
              Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

              Ik werk zelf op Zaventem maar heb absoluut ook nog interesse hoor
              Bekijk ook eens het fotoboek van Tom D'haenens over Brussels Airport, zo vind je zeker nog ideeën over wat leuk of interessant kan zijn.
              Ik heb enkel maanden geleden ook eens aan BAC gevraagd om foto's te mogen maken achter de niet-publieke zone en met een officiële toelating van BAC zou het geen probleem zijn. In principe is het inderdaad verboden om foto's te maken en daarom is dit idee van een georganiseerde toer zeker en vast de moeite
              Count me in...
              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

              Comment


              • #22
                Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                Is hier al enig definitiever nieuws over?

                Comment


                • #23
                  Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                  Is hier al enig definitiever nieuws over?
                  Ik heb een tijdje terug (20/8) de vraag, via pm, gesteld aan JoNnika maar nooit een antwoord ontvangen !?!?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                    Ik werk ook op de Brussels Airport en een van de plaatsen die volgens mij zeker de moeite waard is, is het bagagesorteercentrum. Lijkt me leuk om daar eens foto's te maken.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                      Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
                      Ik werk ook op de Brussels Airport en een van de plaatsen die volgens mij zeker de moeite waard is, is het bagagesorteercentrum. Lijkt me leuk om daar eens foto's te maken.
                      Misschien kan jij mij dan helpen, maar die groene hangars die in het Noord-westen van de luchthaven staan lijken mij ook wel interessant, staan zeer veel Boeings geparkeerd. Weet jij wat da exact is? Ik vermoed de cargo?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                        Interesse heb ik zeker ook. Goed bedacht en kan alleen maar interessant zijn.

                        Maar wanneer je meer weet van de mogelijkheden ed. Plaats dan onder 'Shooting days' deze aankondiging en de geïnteresseerde kunnen dan ook inschrijven. Vermeld dan ook een duidelijk programma, maximum aantal deelnemers, samenstelling menu .....

                        Mag ik je ook vragen vooraleer je de SD aankondigt eerst eens een PM te sturen aan James71 en/of Patricske om te checken dat die dag vrij is en hetzelfde weekend er niets anders op de agenda staat.
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #27
                          Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sven T Bekijk bericht
                          Misschien kan jij mij dan helpen, maar die groene hangars die in het Noord-westen van de luchthaven staan lijken mij ook wel interessant, staan zeer veel Boeings geparkeerd. Weet jij wat da exact is? Ik vermoed de cargo?
                          Jep, dat is de cargo. Daar staan die monsters van Kalita bijvoorbeeld.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                            Ben gisteren eens naar de ijzeren vogels gaan kijken.
                            Heb daar prachtige beelden gemaakt.
                            Ja ik zie dat wel zitten eens binnen de omheining foto's te mogen nemen.
                            Dus ik wil mee.
                            Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                            www.dewolfmarc.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                              Hier ook interesse

                              Comment


                              • #30
                                Re: Indien er een foto tour op Zaventem zou zijn, welke plaatsen willen jullie dan zi

                                Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
                                Jep, dat is de cargo. Daar staan die monsters van Kalita bijvoorbeeld.
                                Toch altijd geweldig die mastodonten (meestal) veilig te zien landen en opstijgen.

                                Is er eigenlijk schot in de zaak qua organisatie en dergelijke?

                                Comment

                                Working...
                                X