Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

    ook interesse. Vorige week Bokrijk bezocht, heerlijk dat snoepwinkeltje
    http://fotomoes.wordpress.com

    Comment


    • #92
      Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

      Hier ook interesse. Misschien in het najaar ?
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #93
        Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

        Er is onderweg nog gereageerd dat de organisatie ervan wel even zou duren.
        Nog vooruitgang?
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #94
          Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

          Ook hier interesse.
          Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

          Comment


          • #95
            Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

            ook ik wil wel graag meegaan
            stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

            Comment


            • #96
              Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

              Ik ben zeker geinterreseerd.

              Comment


              • #97
                Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

                Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
                Geachte, mijn interessepeiling is duidelijk beantwoord! Dat zie ik ook!
                De hoofdgedachte is ook en dat staat duidelijk in de eerste topic, een Sd - dag in 2008 !! Daar Bokrijk 50 jaar is. We zijn "er vollenbak" mee bezig, maar ik kan U verzekeren dat zulks niet op 2 dagen geregeld is in een openbaar (Provinciaal Domein).
                Ook heb ik een extra Sd-dag , lees goed; "voorgesteld" tijdens de avonduren in de donker! Gebruikmakend van de avondverlichting van de "Dwaallichtjes in Bokrijk") zie: http://www.bokrijkbynight.be/
                Wat dus waarschijnlijk puur statief werk is
                Ja, hierover moet ik ook toestemming krijgen, en het zit er allemaal positief uit.
                Tot nader bericht.
                Peter
                Hoe zit het nu heb ik ook iets gemist ???
                Deze poll is al meer dan 1 jaar oud
                Moet dat niet gevierd worden
                Jean

                Comment


                • #98
                  Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
                  Op 22 oktober werd de vraag naar interesse gesteld, en vandaag was het 24 november. Wil de topicstarter de "meeste reacties op een vraag"-wedstrijd winnen? :-). De herfst hebben we ondertussen ook al gehad... maar nog steeds niets concreets...

                  Johanuz
                  Mezelf als quote, dat hebben we nog niet gehad :-).

                  Ik heb het niet meer gedurfd hier nog vragen over te stellen, maar het voorstel van Petronix
                  heeft ondertussen een even lange baard als die van Sinterklaas.
                  keep on dreaming, of wishfull thingking?

                  groeten,

                  Comment


                  • #99
                    Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

                    Een beetje voorbarig geweest denk ik. Alle moeite voor niets. Eenpubliciteitsstunt. wie zal het zeggen ?

                    Comment


                    • Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

                      Hallo,


                      In mijn impulsieve bui, en hopend op een gunstig advies is van mijn voorstel om een BD-dag te organiseren in de "typische shooting day" -stijl weinig over gebleven. De bedoeling was een dag voor iedereen (niet alleen BD-ers) open te stellen met de mogelijkheid tot fotograferen, en er eventueel een wedstrijd aan vast te binden.
                      Er zijn verschillende mogelijkheden en voorstellen overwogen, maar in de stijl die ik het graag zag, bleek dit niet haalbaar.
                      Ook de technische kant ervan was blijkbaar een struikelblok, daar je al iets of wat grote servers moet hebben, om zulke inzendingen te verwerken. Men wilde graag werken met het creeëren van een soort pool, om alzo een database op te bouwen van foto's over de voorbije jaren.
                      Daarom heb ik ook zelf lang gewacht, hopend op een plotse wending.
                      Het was zeker niet de bedoeling van hier de langste topic, te maken of eender welke vorm van publiciteit.
                      Louter een privé-initiatief waar ik hoopte meerdere mensen mee te kunnen plezieren, zowel intern (werk) als extern.
                      Dank voor 't begrip.
                      Mvg.
                      Last edited by Petronix; 30 november 2008, 14:58.

                      Comment


                      • Re: Interessepeiling - Bokrijk 50 jaar

                        Door omstandigheden kan dit evenement dus niet doorgaan, de TS heeft gevraagd om dit topic dan ook te sluiten.

                        Comment

                        Working...
                        X