Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling SD boottocht op de Schelde "Stille Waters"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Interessepeiling SD boottocht op de Schelde "Stille Waters"

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
    Van het stuk tussen Temse en Sint Amands ken ik ongeveer iedere vierkante meter dijk op de ene oever. (En de horecazaken ken ik op beide oevers )
    Heel moeilijk voor mij om zover op voorhand te plannen, maar als Elsan meegaat... ik heb nog een eitje met hem te pellen

Dus van hieruit ook een flink pak interesse - een prachtige, maar onbekende streek leren kennen vanop een boot met boeiende commentaar van 'autochtonen', daar wil ik voor tekenen...
    Tof initiatief James

Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
      In ieder geval interesse, maar was wel de enigste blijkbaar om een gedeelde tocht te houden.
      Niet te snel oordelen, stemming is nog maar net bezig.
      Ziet er weliswaar naar uit dat we prive gaan...

Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
      Is er geen optie om privé tegaan, tegen 10€ als we echt met véél volk zijn...?
      Groeten
      Tegen 10 EUR zal het niet lukken vrees ik, spreken dan al van een groepke van grofweg 90 man/vrouw...trommel alvast wat vrienden op...

Kan me voorstellen dat 20 EUR veel geld is voor sommigen, echter dit is wel voor een tocht van 4 uur !

We doen uiteraard ons best om het geheel zo goedkoop mogelijk te houden, zodra ik meer info heb, zal ik hier updates posten.

Comment

Met natuurpunt varen wij jaarlijks dit stukje af. De prijs is iets goedkoper omdat wij daar via de vereniging ook een serieuze input doen.
        Nu, bij een gedeelde tocht heb je steeds het probleem dat je als fotograaf continue belemmerd wordt. Je kan ook minder vragen aan de kapitein om de boot effen rustiger te stampen ...
        Wat ook een oplossing zou zijn is richting Aalst te varen. Dit is even pitoresk, of richting Geraardsbergen ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Ben ook erg geïnteresseerd, datum speelt geen rol.
          Als 't mogelijk is privéboot, maar als 't niet anders kan ook akkoord
          met 'gedeelde'.

mvg,jacky
          Last edited by Jacky2; 3 juni 2007, 21:08.
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Ook ingevuld
            Nu eens dringend albumkes gaan bekijken na deze hektische week.

Ps:afwachten op de datum natuurlijk.
            gr, eb

Comment

Meer dan interesse hier! Prachtig initiatief

Tot nu toe passen alle dagen nog. Ik hoop dat dit zo blijft ook want anders betekent dit dat ik herexamens heb.
              Maak er maar een privéboot van, €20 voor 4 uur (!!!) is nu ook niet overdreven veel hé. En wie weet geraken we wel aan die 90 man
              -The Black Horses-
              Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

awel van mijn kant uit ook meer dan behoorlijk veel interesse. Misschien kan ik hier mijn eerste DB uitstapke van maken.

Comment

Ik wil hier ook niet op ontbreken. Graag wel liefst een privé-boot gezien dit idd voor ons fotografen vele voordelen biedt.
                  Alle datums zijn voorlopig nog vrij maar een uitgesproken voorkeur voor de zondag (dan kan het vrouwtje ook mee). Ik ga in elk geval mee als er nog plaats is op die sloep .

Groeten,

Mark
                  http://markwijnants.zenfolio.com/
                  Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Ge weet het of ge weet het niet.
                    Maar James heeft een JACHT van een goeie 30 meter (De beschrijving durf ik niet geven,man man man)
                    Oei hopelijk lezen die van de belastingen niet mee!
                    gr, eb

Comment

Leuk voorstel, ik wil graag mee.
                      Echter alle data's passen niet ... dus ff afwachten
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Ja een reisje op de Schelde lijkt ons wel wat, alleen zijn we nog niet zeker van de data.... dus waarschijnlijk met 2 a 3 personen, afkomen naar Antwerpen ziet er goed uit...
                        Groets, Gerhard
                        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Hier ook veel interesse en alle datums zijn goed voor ons maar liefst een privé boot.
                          Groetjes Vicky

Comment

Daarnet (zondag dus) even met vanslycken op "prospectie geweest" (meer daarover later ) en het traject even verkend dat we zullen gaan varen.
                            Het beloofd een afwisselende reis te worden... meer daarover eveneens later.

Het is inmiddels duidelijk dat de meerderheid een prive boot wenst - zal de nodige voorbereidingen treffen om zeker te zijn dat de boot beschikbaar is op de gewenste dag.

We hebben onze prospectie - wat had je gedacht - niet enkel tot de tocht beperkt en kunnen al zeggen dat we een zeer goed restaurantje voorzien hebben ('t was heel lekker)

Binnenkort meer nieuws dus...

Comment

Een SD zo dicht bij mijn deur, dan kan ik het moeilijk laten van mij te "moeien"
                              Ik had wat reserves i.v.m. de fotografische waarde van een boottocht maar ik ben nu wel overtuigd dat dat helemaal snor zit! En dat restaurantje is zeker goedgekeurd!
                              Nu hopen dat er niemand afhaakt omdat mijn naam gevallen is

Comment

leuk initiatief
                                heb net gestemd.
                                voor mij ook privéboot.
                                datum maakt niet uit.

Comment

Working...
                                X