Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
het zal tijdelijk eventjes stil zijn rond deze SD (tot begin februari) want de edele heer 'Gabor Humble' is voor een kleine twee weken 'out of reach'.
van zodra ik meer nieuws heb (een datum, vooral dan) spring ik hier terug op.
mochten er vragen zijn over deze SD, aarzel niet ze hier te stellen, ik passeer wel regelmatig eens.
eventjes terug ophalen voor een korte nieuwsflash:
humble gabor is terug in't land en heeft contact opgenomen.
morgenavond (woensdag 8 februari) geeft Humble Grumble een try-out concertje in't gentse.
voor wie alvast een kijkje wil gaan nemen: El Negocito Café, aan 't zuid in gent, vanaf 22:00 uur
ik ga nadien een babbelke doen met gabor en de band-leden voor meer praktische uitwerking van de SD.
misschien komt er al een datum en lokatie vast te liggen dan.
eventjes terug ophalen voor een korte nieuwsflash:
humble gabor is terug in't land en heeft contact opgenomen.
morgenavond (woensdag 8 februari) geeft Humble Grumble een try-out concertje in't gentse.
voor wie alvast een kijkje wil gaan nemen: El Negocito Café, aan 't zuid in gent, vanaf 22:00 uur
ik ga nadien een babbelke doen met gabor en de band-leden voor meer praktische uitwerking van de SD.
misschien komt er al een datum en lokatie vast te liggen dan.
mm
en hoe viel het mee gisteren?
Koen
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
awel, 't was laat en dat heb ik vandaag mogen voelen.
'k ben wel niet tot het eind gebleven (tot de half-time, en dan was't al middernacht).
erbarmelijke omstandigheden daar om te schieten, maar daarvoor was ik daar ook niet hé.
één (1) 60W gloeilampke in 't midden aan 't plafond, en 't is eraan te zien
'k heb al een aantal (4) van de muzikanten gesproken,
en die zien het alleszins zitten.
zondag ga ik nog's op bezoek bij gabor,
en hoop dan toch al een datum te kunnen vastleggen.
Comment