Voor wie zin heeft, nu vrijdag rond 20.00u verzamel ik en Ludo V op de Grote Markt in Mechelen.
Ludo als bijna echte "kakker" ( ) zal een beetje de gids spelen, ik verwacht zo op het programma dus de Grote Markt, St-Romboutstoren, Bruul, Vismarkt, Ijzeren Leem, station (??), en ......
Rond 20u verzamelen op de Grote Markt, waar je elkaar niet kan mislopen! Je zal er wel enkelen met een statief zien staan frummelen of pro wezen
Laat ons zeggen: kom naar het midden van de Grote Markt, dan zie je ons zeker!
Mocht er iemand zijn die geen statief heeft, en daarom niet komt: ik heb nog een statief voor een licht toestel (tot zware prosumer), en Ludo had er ook nog een.
edit: van mij reeds gereserveerd voor Jeff
Vanaf dan wat rondwandelen, eens een kroegje van binnenuit bekijken om te zien hoe dat er daar uitziet , etc.
Dus wie zin heeft: kom gerust af, wij zijn er sowieso.
Ik ben te bereiken de avond zelf op 0 4 9 7 /77.30 .22
Vermoedelijk aanwezig:
ikzelf
Ludo V zonder Louiske)
Jeff Belgium
purlut
sharky
robert zonder long
Marcelv
Zina
paepke
ludo
rikketik
tboeve
jr+een getal
sergie
Ludo als bijna echte "kakker" ( ) zal een beetje de gids spelen, ik verwacht zo op het programma dus de Grote Markt, St-Romboutstoren, Bruul, Vismarkt, Ijzeren Leem, station (??), en ......
Rond 20u verzamelen op de Grote Markt, waar je elkaar niet kan mislopen! Je zal er wel enkelen met een statief zien staan frummelen of pro wezen
Laat ons zeggen: kom naar het midden van de Grote Markt, dan zie je ons zeker!
Mocht er iemand zijn die geen statief heeft, en daarom niet komt: ik heb nog een statief voor een licht toestel (tot zware prosumer), en Ludo had er ook nog een.
edit: van mij reeds gereserveerd voor Jeff
Vanaf dan wat rondwandelen, eens een kroegje van binnenuit bekijken om te zien hoe dat er daar uitziet , etc.
Dus wie zin heeft: kom gerust af, wij zijn er sowieso.
Ik ben te bereiken de avond zelf op 0 4 9 7 /77.30 .22
Vermoedelijk aanwezig:
ikzelf
Ludo V zonder Louiske)
Jeff Belgium
purlut
sharky
robert zonder long
Marcelv
Zina
paepke
ludo