Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

    Als ik geen werkproblemen krijg (PC-park moet getuned) dan ben ik er. Ik kom dan mee met Zina ...
    Nu, ik ben voor die avond nog op zoek naar een twee-tal items.
    't Is voor een Nikon
    't is niet voor mezelf, maar wel voor mijn eenzaamheid

    Heeft iemand een groothoek in bruikleen ? Zoiets van rond de 10 à 15 mm ? Ik zou hier graag eens enkele experimentjes willen doen.
    Heeft iemand een fisheye ter beschikking ? Hiermee zou ik ook wel eens enkele nachtopnames willen maken.

    't is dat minstens één van de lensjes op de droomlijst staat, doch ik zou ze eens willen proberen.

    Het spreekt vanzelf dat je die spullekes terug krijgt na de SD, of tijdens ...

    bedank op voorhand
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

      Hallo,

      Aan iedereen die komt of nog komen gaan

      Om 20 uur 'STIPT' in het midden van de grote markt
      En voor al wie te laat is (Antwerps kwartiertje in Mechelen kent men dat ook) OF te vroeg is
      Spreken we af rechts van het stadhuis aan het 'beeld' van "Op sinjoorke" in Taverne Restaurant " De Keizerin".
      En euh ik mag alleen weg van mijn vrouwtje, op voorwaarde dat ik geen statief bijkoop (mijn oud statief breng ik met plezier mee voor die het kan of wenst te gebruiken).
      gr, en tot vrijdag
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #18
        Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
        Als ik geen werkproblemen krijg (PC-park moet getuned) dan ben ik er. Ik kom dan mee met Zina ...
        Nu, ik ben voor die avond nog op zoek naar een twee-tal items.
        't Is voor een Nikon
        't is niet voor mezelf, maar wel voor mijn eenzaamheid

        Heeft iemand een groothoek in bruikleen ? Zoiets van rond de 10 à 15 mm ? Ik zou hier graag eens enkele experimentjes willen doen.
        Heeft iemand een fisheye ter beschikking ? Hiermee zou ik ook wel eens enkele nachtopnames willen maken.

        't is dat minstens één van de lensjes op de droomlijst staat, doch ik zou ze eens willen proberen.

        Het spreekt vanzelf dat je die spullekes terug krijgt na de SD, of tijdens ...

        bedank op voorhand
        Euh ik heb hier nog wel een "AF Nikkor 24 mm, 1:2,8" liggen" is natuurlijk niet echt nen groothoek maar breng hem met plezier mee als iemand hem kan gebruiken.
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #19
          Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

          Hey Ajuin,

          Als het kan wil ik wel graag gebruik maken van uw statief. Ik heb zelf nen Konica Minolta A200.
          BD0477BE

          Comment


          • #20
            Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut
            Heeft iemand een groothoek in bruikleen ? Zoiets van rond de 10 à 15 mm ? Ik zou hier graag eens enkele experimentjes willen doen.
            Heeft iemand een fisheye ter beschikking ? Hiermee zou ik ook wel eens enkele nachtopnames willen maken.
            Zal tijdens de shoot gebruik maken van m'n Sigma 10-20F4-5.6 EX HSM DG (Nikon vatting natuurlijk). Als je wilt kan ik je deze uitlenen voor enkele foto's
            Groeten,
            Ludo

            Comment


            • #21
              Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

              Euh..ik ga ook eens komen,wil dat ook eens meemaken

              Comment


              • #22
                Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                Hela, geen D2X-meeting er achter mijn rug van maken he (zijn al met drie)


                Parking: onder de Grote Markt is een betaalparking, maar dichter kan je dus niet geraken dan onder de plaats van afspraak he
                In vele zijstraten zal je wel een plekje kunnen vinden, na 18u toch altijd gratis, dus geen probleem (parking betalen, parkeerplaats niet).

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #23
                  Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  Hela, geen D2X-meeting er achter mijn rug van maken he (zijn al met drie).
                  Zouden niet durven

                  Comment


                  • #24
                    Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                    Héla, héla, oppassen hé, ze zijn hier naarstig bezig met een Nikon-sdke ervan te maken, meer nog, dat wordt een onderonsje van BD-ers en van digitaal-fototoestel-bezitters.
                    Ajuinke, ik tel maar 2 D2xen in de avatars of signaturen, ook niet de sterkste in rekenen geweest zekers .
                    Ge zijt wel zeker dat dat spul op 6 januari 2006 om 20 uur doorgaat ? Anders, ik begin te twijfelen aan je getal-optel-evaluatie-voorstellingsvermogen

                    Ik ga me mentaal gaan voorbereiden voor morgenavond, ik voel, ik voel dat het nodig zal zijn. Nu nog droog en helder weer, en de rest, dat zien we morgen wel.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                      Vermits ik vlakbij Mechelen woon lijkt me dit de ideale gelegenheid om eens een SD bij te wonen en enkele bd-leden te leren kennen.

                      Als jullie er niks mee in zitten om een beginner mee te nemen en van tips te voorzien wil ik er graag bij zijn.

                      Afspraak om 20.00 op de Grote Markt aan de pro wezende en statief frummelende mensen.
                      Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
                      Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.

                      Comment


                      • #26
                        Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                        Héla, héla, oppassen hé, ze zijn hier naarstig bezig met een Nikon-sdke ervan te maken, meer nog, dat wordt een onderonsje van BD-ers en van digitaal-fototoestel-bezitters.
                        Ajuinke, ik tel maar 2 D2xen in de avatars of signaturen, ook niet de sterkste in rekenen geweest zekers .
                        Ge zijt wel zeker dat dat spul op 6 januari 2006 om 20 uur doorgaat ? Anders, ik begin te twijfelen aan je getal-optel-evaluatie-voorstellingsvermogen

                        Ik ga me mentaal gaan voorbereiden voor morgenavond, ik voel, ik voel dat het nodig zal zijn. Nu nog droog en helder weer, en de rest, dat zien we morgen wel.
                        Tsss, niet enkel avatrs en sigs tellen he----hoe kan ik dat anders van jou weten he? Ik tel jou erbij... Misschien neem je hem niet mee, kan ook

                        dus euhm, alles in orde met mijn formitastisch getal-optel-evaluatie-voorstellingsvermogen

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #27
                          Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                          Aha, nu weet ik tenminste wie die eenzame bezoeker was en is
                          Ssssssssssssssssssssssssssst, niet doorvertellen ....
                          Ik verstond het niet, al maanden open en al één bezoeker. Gnieperd, en je hebt me niet verwittigd. Wacht maar, morgen reken ik af.
                          En toch is je formitastisch getal-optel-evalua-dinges niet goed.
                          Voila ik heb ne keer gesproken.
                          euh, ik ben ook op zoek naar schoon fotokes van Mechelen bij nacht voor morgenavond, dat ik die kan meebrengen als dat mag ... en moet ik zoveel geen werk doen
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #28
                            Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                            wie weet ... als ik hier thuis kan ontsnappen
                            mss tot morgen dus!

                            jan
                            "Just do it !"

                            http://jr52.be/index.html

                            Comment


                            • #29
                              Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                              Ik kom ook een kijkje nemen.
                              Tot straks.
                              Groeten,
                              Bert
                              http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

                              Comment


                              • #30
                                Re: nu vrijdag 06/01/2006: Mechelen by night mini-SD

                                ik ook !

                                Comment

                                Working...
                                X