Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

    @ Tom:

    Ik weet wel dat jij enkel de boodschapper bent. De commentaar is dan ook niet op jou alleen bedoeld, maar op de organisatie in het algemeen. Dat jij de enige bent die zich nog vertoont en zodoende alle kritiek vangt, kan ik ook alleen maar betreuren.

    Wat ik ook betreur, is dat de boodschappen iedereen zolang in het ongewisse hebben gelaten en, wat nu blijkt, niet schijnen te kloppen. Had Umco dat meteen gemeld dat hij de cd's en dvd's niet kon verwerken, dan hadden we al veel vroeger iets kunnen regelen om er uit te geraken...
    Ik weet zeker dat iedereen daar begrip kan voor opbrengen. Bd-ers zijn ook mensen.


    seppuku.


    PS. met de modellenlijst bedoel ik het overzicht met namen én gezichten, zodat iedereen weet wie er op zijn of haar foto staat, zoals we na Winterslag kregen, maar niet na Waterschei (zie daarvoor de diverse topics in de trant van "wie weet hoe dit model heet"...)

    Comment


    • #17
      Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

      Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Djamilla, er is toch een verzameltopic van de albums.
      Als je er 1x in staat, dan kun je toch verder informeren bij die fotograaf.
      We delen de extra moeite, een beetje voor jullie (modellen) en een beetje voor ons (fotografen)
      Vermits jij geregistreerd bent kan je direct de fotograaf contacteren. Voor niet-geregistreerden wil ik als contactpersoon optreden.

      Dat is net het probleem, dikwijls is het maar een selectie van modellen, staan er nog stuk of 20 modellen op hun HD en dat kan ik niet weten!

      Want ik mis hier nog keiveel foto's van mezelf bij sommige mensen...

      Ik weet wel waar ik foto's laten trekken heb maar niet met wie.... En ja ik heb alle albums overlopen...

      Greetz
      Dj

      Comment


      • #18
        Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

        Tot nu toe heb ik geen commentaar gepost over de spijtige toestand hier.

        Ik vind het jammer dat de modellen hun foto's nog niet gekregen hebben, zeker omdat ze allemaal zich meer dan behoorlijk ingezet hebben om steeds maar die glimlach te voorschijn te toveren en (soms onnatuurlijke) houdingen aan te nemen. Zeker ook omdat ik vrees dat sommige modellen voor volgende shoots zullen afhaken. En dat zou ik dan weer als beginnend amateurke een spijtige zaak vinden, want soms is het moeilijk om een model te vinden die voor de camera wilt poseren.

        Ik beschik niet over een online foto-album, dus is het voor de modellen al moeilijker om voorbeelden van foto's terug te vinden. En zo zullen er nog zijn. Wij zullen onze foto's dus al moeilijker kwijt raken aan het juiste model, ook al omdat niet iedereen weet welk model aan welke fotograaf gelinkt is.

        Misschien een eerste los voorstel voor een volgende modelshoot : Dat elke ingeschreven fotograaf en elk model een 'vistite-kaartje' met echte naam, BD-nickname EN (pas)foto afgeeft bij de inschrijving eventueel met E-mailadres, zodat er een online pagina kan komen met alle namen en foto's van de modellen en fotografen. Namen zeggen niet altijd iets, maar een gezicht wel. Zo is het voor iederenn ook gemakkelijker om een iemand te herinneren en eventueel contact op te nemen.

        Comment


        • #19
          Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

          Ik hoor net van Umco dat hij MIJN cd morgen zal opsturen... Voor de rest weet ik dat hij morgen 50% opstuurt en woensdag de rest....

          Comment


          • #20
            Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

            Spijtig dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. Ik heb inmiddels alle foto's die ik heb ingestuurd heb, in full-size formaat online gezet, gerangschikt per model. Ze staan op: http://ripnot.dyndns.org/~sajansen/waterschei/
            Daar zal ik ze voorlopig ook laten staan zodat de modellen daar hun foto's vandaan kunnen halen. (die modellen die dit lezen dan in ieder geval).

            Comment


            • #21
              Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

              Hallo iedereen,

              Umco heeft een inspanning geleverd en heeft beloofd de CD's te versturen. Ik heb hieronder de kopie van zijn mail naar mij gevoegd. Ik denk dat Umco het overschat heeft hoe lang het werk van sorteren en Cd's schrijven wel inhield. Desondanks had hij hulp kunnen inroepen, we zijn tenslotte 'collega' fotografen.

              Zoals het er nu naar uitziet is de trein weer vertrokken We gaan allen hopen dat onze modellen nog dit jaar de Cd's hebben. Willen de fotografen die hieronder hun model zien staan maar waar bij vermeld staat dat er geen adres bekend is, dit melden aan Umco zodat hij deze ook kan versturen?

              Dit is de kopie:
              Hallo Ronny,

              De cd’s liggen allemaal klaar om te verzenden alleen heb ik niet alle adressen van waar de cd’s heen moeten.

              Volgende lijst met adressen

              Hanne, birgit, wioletta en jessy adres gekend (bromvista) cd’s woensdag posten

              Lize, jolien en esther adres bekend cd’s afgeleverd

              Dana en luana adres bekend afgeleverd

              Joke en bianca adres bekend word woensdag gepost

              Djamilla en nele adres bekend is gepost

              Issabelle en Jill adres onbekend maar gemaild naar de fotograaf die ze meebracht (wilco)

              Yasmine-emilou-delilha adres onbekend gemaild naar de fotograaf die ze maabracht (fraiser)

              Melina adres bekend afgeleverd

              Caroline, yana en renate adres bekend word afgeleverd bij de shoot volgende week

              Kim Veerle adres bekend woensdag op post

              Daisy , mandy, Simone en michelle adres bekend woensdag word gepost

              Nathalie en jessica adres bekend afgeleverd

              Daisy, jessica en vicky adres bekend word afgehaald

              Mandy P adres bekend is afgeleverd

              Karen Bekend word afgeleverd

              Liza bekend word afgeleverd





              Annelies en John onbekend

              Björn en Danny onbekend

              Dennis onbekend

              Ilse onbekend

              Melanie Vrijens onbekend

              Nancy onbekend

              Nathalie Vandergraesen onbekend

              Patricia en Rebecca onbekend



              Mocht je deze namen kennen en de aflever adressen hebben dan zal ik ze ook meteen posten.

              Mvg

              Umco


              Umco, mail modellen zijn Danny, Bjorn, Dennis, Patricia en Natalie Vandergraesen en ik heb je mijn adres gemaild.

              Als de anderen nu hetzelfde doen, komt het toch nog goed

              Laten we leren uit deze shootingday en de organisatie volgende keer beter aanpakken!

              En Umco, hopelijk werkt je internet nu goed en zien we jou weer op het forum



              Greetz, RonnyE

              Comment


              • #22
                Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                Hallo iedereen,

                Umco heeft een inspanning geleverd en heeft beloofd de CD's te versturen. Ik heb hieronder de kopie van zijn mail naar mij gevoegd. Ik denk dat Umco het overschat heeft hoe lang het werk van sorteren en Cd's schrijven wel inhield. Desondanks had hij hulp kunnen inroepen, we zijn tenslotte 'collega' fotografen.

                En Umco, hopelijk werkt je internet nu goed en zien we jou weer op het forum



                Greetz, RonnyE

                We zijn er dus nog niet!!
                Ik heb als een der eersten, dus ruim op tijd, een DVD opgestuurd, bedrukt, en met mijn volledig adres en alle gegevens. Daarop staan Nancy en Rebecca, die ik toen meebracht. Onbekend????

                Sorry, maar dit klinkt opnieuw als een uitvlucht.

                Intussen zal wel de halve wereld al weten waar ik woon!



                Fullator, slechts op een mailtje afstand.
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

                Comment


                • #23
                  Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                  We zijn er dus nog niet!!
                  Ik heb als een der eersten, dus ruim op tijd, een DVD opgestuurd, bedrukt, en met mijn volledig adres en alle gegevens. Daarop staan Nancy en Rebecca, die ik toen meebracht. Onbekend????

                  Sorry, maar dit klinkt opnieuw als een uitvlucht.

                  Intussen zal wel de halve wereld al weten waar ik woon!



                  Fullator, slechts op een mailtje afstand.
                  Hey Fullator, ik ga dat na en laat je weten hoe het zit, oké?

                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                    ILSE ( onbekent )
                    Werd meegebracht door BD'er : DROMER vanuit Brugge.
                    Digitale groeten
                    K.J.W.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                      Als ieamnd op zoek is naar een makkelijke manier om foto's aan modellen te bezorgen: ik heb een website (www.pictureparking.com) waarop je je foto's zonder kosten kan uploaden en waar de modellen ze kunnen downloaden. Als je ze netjes onderbrengt in albums per model, wil ik proberen om de site uit te breiden met de mogelijkheid om per album een enkele zipfile te maken die door de modellen (en alle andere bezoekers die interesse hebben) gedownloaded kan worden.

                      't is maar een idee.
                      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                        Hallo iedereen,

                        UPDATE: Alle CD's zijn vanmorgen opgestuurd (postkantoor Paal), ook die van jou Fullator, blijkbaar misverstand. Er zijn 8 CD's naar Nederland verstuurd. Alles is prior verstuurd, maar reken een beetje met de eindejaarsperiode op een dikke week (voor Nederland misscien iets langer).

                        Umco begrijpt de frustraties van iedereen en hij kan het ook niet goedpraten. Ik weet het, het is allemaal niet zo eenvoudig, maar laten we de kerst- en eindejaarsperiode vredig ingaan (neen, ik ben geen pastoor )

                        Graag zou ik dan ook hier nog willen vernemen wanneer iedereen zijn CD ontvangen heeft.

                        Iedereen wil ik dan ook bedanken (ook Umco) voor de laatste inspanningen om alles alsnog voor mekaar te krijgen.

                        Fijne kerst- en eindejaarsdagen

                        Greetz, RonnyE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                          So, relatively speaking, we've got a good conclusion.


                          Watergate scandal lasted for years and years....

                          Waterschei scandal only lasted a few months.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                            Yes, finally

                            It's not that easy but sometimes you have to do something you haven't done before! Everything can be difficult, but when you look at the sollution at the end of your problem, it looks that simple as it can be

                            Greetz, RonnyE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                              Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                              Hallo iedereen,

                              UPDATE: Alle CD's zijn vanmorgen opgestuurd (postkantoor Paal), ook die van jou Fullator, blijkbaar misverstand. Er zijn 8 CD's naar Nederland verstuurd. Alles is prior verstuurd, maar reken een beetje met de eindejaarsperiode op een dikke week (voor Nederland misscien iets langer).

                              Umco begrijpt de frustraties van iedereen en hij kan het ook niet goedpraten. Ik weet het, het is allemaal niet zo eenvoudig, maar laten we de kerst- en eindejaarsperiode vredig ingaan (neen, ik ben geen pastoor )

                              Graag zou ik dan ook hier nog willen vernemen wanneer iedereen zijn CD ontvangen heeft.

                              Iedereen wil ik dan ook bedanken (ook Umco) voor de laatste inspanningen om alles alsnog voor mekaar te krijgen.

                              Fijne kerst- en eindejaarsdagen

                              Greetz, RonnyE

                              Klopt Ronny,

                              Vanmorgen stak hij in de bus. Een tijdperk wordt afgesloten...
                              Iedereen eveneens allerfijnste kerstdagen toegewenst.

                              Fullator (onder de verf en plamuur..)
                              Fullator
                              Fotostudio Candela Zone
                              website: http://www.chronax.be
                              website: http://www.marquisemodels.eu

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waterschei: nu weet ik hoe ver we staan!

                                zo kan het jaar dan toch in schoonheid eindigen



                                grtz
                                D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                                Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                                en ewa flitsspeelgoed

                                Comment

                                Working...
                                X