Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD, meet 'n greet aan de kust -Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD, meet 'n greet aan de kust

    zoiets zou ik ook wel eens willen meemaken, mijn eerste keer , als er nog plaats is
    nikon d70 + nikkor 18-70mm + nikkor 70-300mm +Sigma APO MACRO 150mm+ Sigma Apo 70-200 EX + SB 600
    www.thunderx.be

    Comment


    • #32
      Re: SD, meet 'n greet aan de kust

      Hey iedereen,

      als Oostendenaartje kan ik jullie mss wat opheldering bieden?

      Wat het militair hospitaal betreft:
      - het is vrij sterk bewaakt heb ik gehoord, mss best voordien toestemming vragen om het te mogen betreden.

      -er zijn plannen om er een wooncomplex ofzo van te maken, wanneer de werken starten heb ik absoluut geen idee van.


      Greetz

      Comment


      • #33
        Re: SD, meet 'n greet aan de kust

        Eindelijk nog eens een goede oude SD zonder modellen (niet dat ik iets tegen modellen-SD's heb, maar de laatste tijd zien we niets anders meer). Hier alvast interesse.

        Ik had trouwens ook al gehoord dat het militair hospitaal niet meer toegankelijk zou zijn, wegens geplande verbouwingswerken.

        seppuku.

        Comment


        • #34
          Re: SD, meet 'n greet aan de kust

          Indien de datum past, doe ik mee, waarschijnlijk vergezeld van vrouw en zoon. Aan de organisatie kan ik echter niet veel meehelpen, ik woon niet echt in de buurt.
          natwork.be

          Comment


          • #35
            Re: SD, meet 'n greet aan de kust

            Als geboren en getogen Oostendenaar is dit de ideale gelegenheid om mijn eerste SD-ervaring op te doen.

            Hoewel ik totaal geen ervaring heb met SD's ben ik wel bereid te helpen mocht dat nodig zijn, ik ken Oostende immers redelijk goed. (pm verstuurd)
            Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
            Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

            Comment


            • #36
              Re: SD, meet 'n greet aan de kust

              Ons officieel Ostend SD team bestaat nu reeds uit 4 personen

              Indien er mensen zich nog geroepen om dit voorstel uit te werken naar een fantatische shooting-day ... mail of pm me zo snel mogelijk

              Alle nieuwtjes worden hieronder gepost
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #37
                Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                Heb je al een idee wanneer deze SD zou doorgaan?

                hesy.be
                BD0319BE

                Comment


                • #38
                  Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                  Ik ben benieuwd! Ik heb een goede levensverzekering en ik zeg op voorhand dat ik de organisatie niet aansprakelijk zal stellen voor enig ongerief als ik zelf niet uit mijn ogen kijk.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                    De grote kerk nabij het station is een aanrader. je moet echter wel toegang zien te krijgen. Ze is normaal gesloten, doch als je aanklopt bij bevoegde instantie kan je misschien wel een entree versieren.
                    Wat ook leuk is, is de kleine scheepswerf waar de vissersbootjes worden hersteld.
                    Deze ligt volledig vooraan (vanaf zee gezien) nabij Napoleon-fort, einde vismijn, ...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                      De St.Petrus en Paulus kerk ... idd indrukwekkend en zeker's avonds !

                      Goede tip
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                        Militair Hospitaal Oostende
                        UCB fabriek Oostende
                        Haven Oostende

                        Daarna, dinner in Celtic Ireland of El Marriaci (mexicaans)
                        Dit voorstel lijkt me wel wat, maar je mag niet vergeten dat er al een SD Oostende geweest is in 't verleden dus een gewone route door Oostende daar pas ik toch wel voor!
                        Ik woon letterlijk achter jullie hoek dus als ik met iets kan helpen en ik ben beschikbaar wil ik met alle plezier helpen
                        Ik vraag me eigenlijk af of er in De Haan niet genoeg te beleven valt om een SD rond te bouwen...

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD, meet 'n greet aan de kust

                          Tony, je bent van harte welkom in ons team

                          De Haan is idd mooi maa Oostende heeft veel te bieden, we zouden hoogst waarschijnlijk de haven intrekken, maar de route moet nog bepaald worden.

                          PM me eens je gsm nummer, zo kan ik je eens opbellen.


                          De SD moet nog dit jaar doorgaan, momenteel zitten we nog in de ontwerpfase.
                          Eerste samenkomst om ideën op tafel te gooien valt binnenkort ...
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD, meet 'n greet aan de kust -Oostende

                            Woon nu in Oostende en straks (december) in De Haan ... afhankelijk van de datum kan ik mss wel wat hulp bieden (pm met gegevens verzonden)
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD, meet 'n greet aan de kust -Oostende

                              Oorspronkelijk geplaatst door t.billy
                              Woon nu in Oostende en straks (december) in De Haan ... afhankelijk van de datum kan ik mss wel wat hulp bieden (pm met gegevens verzonden)
                              Sorry, PM niet ontvangen

                              Die meisjes in je people gallery is dat Loïse & Charlotte VB (Gallica) ?
                              Last edited by Fotofolio; 29 september 2005, 21:08.
                              www.fotofolio.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD, meet 'n greet aan de kust -Oostende

                                ALs de datum ons uitkomt kom ik ook met vrouwke.
                                Groetjes
                                http://www.vehe.be

                                Comment

                                Working...
                                X