Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eindelijk nog eens een goede oude SD zonder modellen (niet dat ik iets tegen modellen-SD's heb, maar de laatste tijd zien we niets anders meer). Hier alvast interesse.
Ik had trouwens ook al gehoord dat het militair hospitaal niet meer toegankelijk zou zijn, wegens geplande verbouwingswerken.
Indien de datum past, doe ik mee, waarschijnlijk vergezeld van vrouw en zoon. Aan de organisatie kan ik echter niet veel meehelpen, ik woon niet echt in de buurt.
Ik ben benieuwd! Ik heb een goede levensverzekering en ik zeg op voorhand dat ik de organisatie niet aansprakelijk zal stellen voor enig ongerief als ik zelf niet uit mijn ogen kijk.
De grote kerk nabij het station is een aanrader. je moet echter wel toegang zien te krijgen. Ze is normaal gesloten, doch als je aanklopt bij bevoegde instantie kan je misschien wel een entree versieren.
Wat ook leuk is, is de kleine scheepswerf waar de vissersbootjes worden hersteld.
Deze ligt volledig vooraan (vanaf zee gezien) nabij Napoleon-fort, einde vismijn, ...
Daarna, dinner in Celtic Ireland of El Marriaci (mexicaans)
Dit voorstel lijkt me wel wat, maar je mag niet vergeten dat er al een SD Oostende geweest is in 't verleden dus een gewone route door Oostende daar pas ik toch wel voor!
Ik woon letterlijk achter jullie hoek dus als ik met iets kan helpen en ik ben beschikbaar wil ik met alle plezier helpen
Ik vraag me eigenlijk af of er in De Haan niet genoeg te beleven valt om een SD rond te bouwen...
Comment