Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!
Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!
Oorspronkelijk geplaatst door NaNcyke
Wat Moetnn we aantrekken ???
Ik denk dat daar verschillende antwoorden op mogelijk zijn.
Je kan de passelijke kledij aantrekken, dus een fitness outfit, en daarmee tussen de toestellen hangen en foto's trekken.
Ook een mogelijkheid is totaal averechtse kledij aan te doen die helemaal niet past met fitnesstoestanden, en dan toch tussen de toestellen gaan hangen.
Ten derde is er ook de niet-fitness gerelateerde shoot mogelijkheid, met kledij die je zelf invult. Een egale wand, een spiegel, een hoek in de gang, een kleedkamer, allemaal plekjes waar foto's kunnen getrokken worden die eigenlijk niks met fitness te maken hebben.
Mijn creativiteit eindigt hier een beetje.... (ze is sowieso al niet te groot denk ik...)
Komt er iemand naar de SD met een Nikkor 70-200 F2.8 VR ? Zoja, zou ik deze even mogen "vasthouden" en een 15 minuten pics mee schieten ? Alvast merci !
Bij deze bevestig ik dat Faiser en ik aanwezig zullen zijn....
Aangezien de shoot vast wel geen hele dag duurt mogen er altijd fotografen contacteren die een concept in hun hoofd hebben.... Wel onthouden.... Eerst Faiser dan andere... Maar altijd welkom!
Comment