Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

    Bedankt voor de organisatie!!!!!!!
    Alsook dank aan de modellen!!!!
    Heb reeds een paar fotokens gepost bij de rubriek mensen en modellen.
    Marcel
    Last edited by mdb; 16 oktober 2005, 15:29.
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

    Comment


    • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

      't Was tof!

      Thank you!!!!

      Comment


      • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

        Dag was nu eens een toffe dag in een interessante omgeving.

        Chapeau voor de organisatie!

        Bedankt en till next time
        ___________________________________

        Comment


        • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

          'k Wil foto's!!!!!!!!!!!!!!!! *grijns*

          Comment


          • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

            Chapeaux voor Peter !
            Speciale locatie, met zijn moeilijkheden (soms weinig licht, spiegels, dicht bij elkaar, vreemde kleuren) en daardoor uitdagingen. De teller staat op ong 590, dus verre van de 2000 die ik ergens als zwanzend beloofd had... Foto's volgen. Eerst even de impressies verwerken
            natwork.be

            Comment


            • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

              Hello beste vrienden


              we zijn terug thuis, de Fitstudio is veilig afgesloten, de lichten uit, en de rust is er terug, na een namiddagje bloedstollende modellen fotografie !

              Ons mannelijk model Frank heeft er van genoten !

              Dank aan iedereen die er was, fotografen, modellen, supporters, lenzendragers ... en de barmeisjes !!!!, want zonder jullie zou het niet gegaan zijn. ( en euh ... volgende keer moeten de twin-barmeisjes ook uit de kleren hé!)

              Dank aan Lieven en Marijke die me feilloos hebben bijgestaan, met tips ondersteuning logistiek en zoveel andere steun om mijn eerste SD te organiseren?

              Ik zal er vast en zeker nog eentje doen, tenzij jullie het maar niks vonden natuurlijk.

              Voor de gegevens van de modellen en fotografen kun je mij een e-mail of P sturen. Lijstje komt morgen!

              Kijk alvast eens in "mensen en modellen", waar reeds 4 foto's te bewonderen zijn!

              Ciao !
              een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

              Comment


              • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                Nog eentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Comment


                • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                  Thanks Peter, Lieven en Marijke,
                  t'was weer in orde
                  maar ik vond het deze keer zeer moeilijk om de juiste belichting te krijgen
                  maar er zit toch iets tussen
                  30 jaar jonger en e lijf zoals Frank had k gere in zijn plaatse gestaan
                  grtz
                  jp
                  D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                  Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                  en ewa flitsspeelgoed

                  Comment


                  • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                    Ik wil iedereen die er was bedanken voor de fantastische dag! Ook al was het niet altijd gemakkelijk voor de fotografen, wij hebben ons heel goed gehad!
                    Hopelijk tot gauw op een volgende SD!

                    Groetjes

                    Comment


                    • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                      Hoi Peter, ( en natuurlijk iedereen die hier aan meegeholpen heeft )



                      Het was een toffe dag zondag, maar ja, door mijn onervarenheid op gebied van zo'n binnenshoot ben ik wa buiten gaan trekken en daar waren ook mooie lokaties.

                      cu you guys at a next one



                      groetjes

                      Alex
                      Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

                      Comment


                      • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                        Moet je zelf de fotografen contacteren voor je foto's of hoe werkt het juist?

                        Greetz
                        Dj

                        Comment


                        • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                          Moet je zelf de fotografen contacteren voor je foto's of hoe werkt het juist?

                          Greetz
                          Dj

                          Hi


                          WIE info wil over de modellen of de fotografen kan bij mij terecht met een PM.

                          Ik beschik over alle gegevens.

                          Trouwens, die van jou Djamila zien er wel héél leuk uit hoor! al zeg ik hetzelf, de kleuren en poses zijn leuk meegevallen!
                          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                          Comment


                          • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                            Hi


                            WIE info wil over de modellen of de fotografen kan bij mij terecht met een PM.

                            Ik beschik over alle gegevens.

                            Trouwens, die van jou Djamila zien er wel héél leuk uit hoor! al zeg ik hetzelf, de kleuren en poses zijn leuk meegevallen!

                            Ahaaaaaa, u maakt mij nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!! En ik ben al één brok ongeduld!!!!

                            Greetz
                            Dj

                            Comment


                            • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                              Ow en mensen die foto's van mij hebben moeten maar mijn gegevens vragen aan Peter, zelf weet ik begod niemeer wie er allemaal een fotooke getrokken heeft....

                              Al is het er maar eentje.... Een mailtje met dat eentje kan al tof zijn

                              Greetz
                              Dj

                              Comment


                              • Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                                Ik heb eindelijk wat tijd gevonden om het filmke van de SD te monteren en op mijn site te zetten. ( geluid vollen bak zetten )

                                Let wel : de kwaliteit is zeer laag gehouden om mijn kleine 50 mb die ik van mijn provider te beschikking krijg niet in het rood te doen lopen.
                                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                                Comment

                                Working...
                                X