Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

    'k Heb dus een vraag die ik als mdoel wel heel belangrijk vind...

    We krijgen toch alle foto's die getrokken geweest zijn hé?

    Want zoals we allemaal al weten verschillen de meningen van modellen en fotografen soms....

    En als de fotografen beslissen welke foto's ze op die cd plaatsen kan het dus gebeuren dat er foto's niet opgezet worden die misschien het model toch mooi had gevonden....

    'k Hoop dus dat het niet enkel de foto's op het album zijn die de modellen krijgen...

    Greetz
    Dj

    Comment


    • #47
      Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila

      'k Hoop dus dat het niet enkel de foto's op het album zijn die de modellen krijgen...

      Greetz
      Dj
      Hoi Djamila,

      Alle foto’s die ik in mijn album heb gezet zijn ook degene die “gelukt” zijn. De rest zijn een paar keer de zelfde, maar dan net ff een andere hoek (ik heb daarvan de spontaanste genomen) Of ze zijn helaas niet scherp genoeg.

      Ik heb vandaag net alles afgerond. (ik moet nog 2 namen weten en dat gaat de cd maandag op de post) Ik hoop dat jij en de andere modellen tevreden zijn met de foto’s die ik heb gemaakt. En met de foto’s van de andere fotografen zitten er vast een paar tussen die een afdruk meer dan waard zijn.
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

      Comment


      • #48
        Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

        Oorspronkelijk geplaatst door Nat
        Is aangepast, maar maar toch met de rechtstreekse link.

        Nog makelijker als je ff aan het url #waterschei plakt zit je meteen op de goede regel.

        Dus: http://www.johanbruyn.nl/foto/albums.htm#waterschei
        Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

        Comment


        • #49
          Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

          Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
          Hoi Djamila,

          Ik hoop dat jij en de andere modellen tevreden zijn met de foto’s die ik heb gemaakt. En met de foto’s van de andere fotografen zitten er vast een paar tussen die een afdruk meer dan waard zijn.

          Nja echt content kan ik (nog)niet zijn, want ik heb nog de helft van mijn foto's niet gezien in de albums.... Dus hoop ik dat er toch enkele ervan bijzitten.... En degene die ik al gezien heb zijn ook niet het van het....

          Op een modellendag zie je mij niet meer, veel te hectisch... Geen tijd voor make-up, om te kleden, keer rustig naar een andere plaats te lopen...

          Op een moment stond ik werkelijk te blinken in mijn vel door het zweet... Dus kun je daar niet echt goeie shots van hebben...

          Nuja 'k hoop dat de mensen waarvan ik nog geen foto's gezien heb en ik zeker weet dat ze er hebben van mij... dat ze ze dan ook erin stoppen...

          Greetz
          Dj

          Comment


          • #50
            Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

            @tijgerhaai :

            Link aangepast.

            @Djamila

            De modellen krijgen al mijn technisch correcte foto's. De criteria om een foto te wijgeren zijn beperkt : niet scherp, verkeerde belichting, ogen niet in mijn lens terwijl dat eigenlijk wel moet (model kijkt net in de lens van een andere fotograaf), knipperen met de ogen, andere fotografen in beeld. Ik heb nooit geoordeeld over de pose zelf, daar moet het model in kwestie over oordelen. Ik heb natuurlijk wel voorkeuren en ideeen, maar deze zijn dus niet doorgedrukt in de keuze van mijn foto's. En van deze foto's krijgt het model 3 exemplaren : een kleurversie, een sepiaversie en een zwart-wit versie. Umco krijgt dan ook 3 CD's van mij
            natwork.be

            Comment


            • #51
              Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

              Ik vind wel dat het hoog tijd wordt dat alle namen bekend zijn zenne.

              Tegen hooguit eind september (en dat is al binnen 3 weken !!!) moet Marc uw cd('s)/dvd('s) thuis hebben liggen.

              Dus moest er iemand elk model bij naam kennen, gelieve dan dit uitdrukkelijk te laten weten in een nieuwe tread (of in deze maar dan groter geschreven hé)

              mvg Svenmichiels

              Comment


              • #52
                Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                ... and the size of the photos that go onto CD? full size? web size.. Contact details in a .txt file? etc, etc.

                Or have I missed this in one of the threads?

                As for the photos that go on the CD. The ones I'm happy with, or better said, the ones I'm willing to put my name on.

                Regards, Trebs.

                Comment


                • #53
                  Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                  Oorspronkelijk geplaatst door trebs
                  ... and the size of the photos that go onto CD? full size? web size.. Contact details in a .txt file? etc, etc.

                  Or have I missed this in one of the threads?

                  As for the photos that go on the CD. The ones I'm happy with, or better said, the ones I'm willing to put my name on.

                  Regards, Trebs.
                  Een duidelijke uitleg hierover hebben we dit keer niet gekregen. Er was wel gevraagd om de foto's door te sturen op een groter formaat dan de vorige keer, om er eventueel een afdruk van te kunnen maken.

                  Ik heb de foto's (die ik persoonlijk goed genoeg vind, de andere staan er niet bij) een klein beetje verkleind, waardoor het mogelijk was om hier en daar een foto wat bij te snijden om storende elementen weg te krijgen, en een paar foto's heb ik wat moeten rechtzetten.

                  Alle foto's die op de CD komen zijn nu 3000x2000 pixels (of 2000x3000 ), dat is ruim voldoende om er een vrij grote afdruk van te maken.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                    Het heeft lang geduurd, te lang, maar de eerste foto's staan intussen op mijn site.
                    De link vind je hieronder:
                    http://www.hesy.be/foto/thumbnails.php?album=6

                    hesy.be
                    BD0319BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                      Oorspronkelijk geplaatst door trebs
                      ... and the size of the photos that go onto CD? full size? web size.. Contact details in a .txt file? etc, etc.

                      Or have I missed this in one of the threads?
                      Umco has put some details down in this thread. I'll do what I've done for the shoot in Winterslag: seperate folders for each model. And for each model a directory with full sizes (approx. 3000 x 2000) and one with websize (900 x 600).

                      It is probably to include your contact details in a text file. Always nice for Umco and the models to know who took the photos.


                      Kris.
                      My work: VICTORIE.com

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                        Kris, thanks for the link.

                        I'll organise it as soon as I find the last model's name........

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                          Mijn gallery is -eindelijk- klaar na wat nachtwerk

                          ___________________________________

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                            Hier vindt je mijn bescheiden album:
                            Album modellen dag
                            Groeten.
                            KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                            http://www.photopat.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                              CD vandaag op de post gedaan...


                              Jo.
                              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                              Nikon stuff

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Waterschei - Alle albums samen - Opstuuradres

                                Morgen gaat de cd de post op.
                                Hopelijk op tijd .
                                Digitale groeten
                                K.J.W.

                                Comment

                                Working...
                                X