Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging: SD Waterbus - Rotterdam 19 augustus 2023 om 09.30 uur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitnodiging: SD Waterbus - Rotterdam 19 augustus 2023 om 09.30 uur

    Click image for larger version  Name:	hoofdfoto.jpg Views:	0 Size:	551,3 KB ID:	8054970


    Onze volgende shooting day is een feit.

    Lees er hier alles over: https://bit.ly/SD-waterbus
    Starts
    19 augustus 2023 08:30
    Ends
    19 augustus 2023 18:00
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    SD Waterbus - Rotterdam 19 augustus 2023 om 09.30 uur







    Inschrijvingen


    01 Rob Spanjaart en blijft eten
    02 Bachus1909 en blijft eten
    03 Wijns Patric en blijft eten
    04 Wim Vanmaele en blijft eten (geannuleerd)
    05 Lut en blijft eten
    06 Nete
    07 met echtgenote en blijven beide eten
    08 Vera Zeitzen (geannuleerd)
    09 met echtgenoot en blijven beide eten (geannuleerd)
    10 Cor Geboers en blijft eten
    11 Jeevanhoof
    12 met echtgenote en blijven beide eten
    13 Dirk Vernemmen en blijft eten
    14
    15
    Last edited by Bachus1909; 18 augustus 2023, 07:03.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Jammer dat het op het fotografieweekend van Breedbeeld valt.

      Maar toch tof dat de route gedeeld wordt, dan kan ik het 26/8 zelf eens doen.

      Succes

      Peter
      Last edited by Heembeek; 22 juli 2023, 07:21.

      Comment


      • #4
        Ik ga mee, en blijf eten !

        Comment


        • #5
          Vera Zeitzen en echtgenoot gaan mee en blijven eten

          Comment


          • #6
            De weersverwachting is alvast goed! Er is nog plaats om mee te eten!
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Maak er een heel leuke dag van.
              Jammer dat de timing niet zo goed uitviel.
              Met de dag van de fotografie heb ik 3 evenementen, 2 in Antwerpen, 1 in Brugge.

              Volgende keer beter

              groetjes

              peter

              Comment


              • #8
                Beste Rob, organisatoren van deze SD,

                Ik kan alleen maar aanbevelen om deze SD mee te doen, zeker als Rotterdam nog onbekend terrein is.

                Zelf hebben we ooit met 4 een soortgelijke tocht gedaan met Rob als gids (Baloo, Dirk en ikzelf als ik me goed herinner) er zitten weliswaar een paar andere accenten in (dat is toen bijzonder meegevallen, ook al goot het de hele ochtend). Nadien hebben we nog met andere(n) Rotterdam in andere omstandigheden aangedaan (iets hoger, of in ander niet-BD gezelschap).

                Zelf ga ik de baan ruimen voor zij die nog niet in Rotterdam geweest zijn - het is denk ik de derde of vierde keer dat ik dit stukje van Rotterdam zou bezoeken - het zou net iets te veel van het goede geworden zijn, al zijn we wel overtuigd dat we dit binnen een paar jaartjes wel willen herhalen (om dat dan de verschillen groot genoeg gaan zijn).

                Rob weet wat nodig was om mij over de streep te trekken (3 superhoge torens over't water of een extra vaartuig in een andere richting - de haven dus). Rotterdam is groot...

                De beschrijving is beknopt - maar de oogst qua beeldmateriaal zal dat niet zijn. We kijken met andere woorden uit naar de resultaten op het forum. Het begint al op de waterbus, dus wapen u op tijd - want ook de vaart heen en terug is een festijn.

                Ik weet dat jullie in goede handen zijn met Rob en de andere BD-ers, en voor diegenen die blijven eten hoop ik dat het even smakelijk is als de vorige keer dat we daar de uitstap afgesloten hebben. Ook dat luikje is warm aanbevolen.

                groeten
                Ivo

                Comment


                • #9
                  Na de afzeggingen zijn er nog enkele plaatsen vrij voor het eten! Dus een last minute kan nog!
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #10
                    De SD was een succes, met dank aan Rob en de collega deelnemers !
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment

                    Working...
                    X